Hardt arbeid lønner seg! Ett kjellerbad blir til!

Heisann kjære hærlige leser!❤️

 

FOR en glede det er å sette seg ned og blogge til dere!😁 I dag har jeg faktisk ventet til Sebastian kom hjem før jeg satte meg ned og blogget, jeg ventet rett og slett til jeg fikk tilgang på ett skikkelig kamera. Jeg ORKER ikke dårlige bilder av dette vakre prosjektet mitt!😂❤️

 

I dag har jeg malt siste strøk på verket! 😁 jeg har tatt ned skapet med speil over vasken og har en stor plan om å få ett stort speil der istedenfor. Nå gjenstår bare kosearbeidet med innredning og dekorering!❤️ jeg kan ikke TRO at jeg endelig er ferdig med dette prosjektet som har blitt mer og mer omfattende etterhvert som jeg har arbeidet.

 

 

FØR
FØR

 

Jeg tenker også at jeg må sette av en hel dag til nedvask for det trengs virkelig! 😳 men en så lenge er jeg fornøgd med hvordan det har blitt og når jeg ser bildene jeg tok da jeg startet ser jeg virkelig forandringene. Om dere har tips til vaskemiddel som kan ta misfarging så tar jeg det imot med åpne armer! 😁

 

Når man går oppi jobben ser man seg blind på endringene, jeg er så heldig som kan dokumentere disse prosjektene her. Det gir virkelig motivasjon!🌹

 

 

Ferdig malt!
Ferdig malt!

 

 

Da jeg skrudde ned dette tunge skapet klarte jeg å få det i hodet 😳 Jeg tror jeg mistet noen celler og såg faktisk stjerner der en stund.😂

 

 

Så snart jeg var i sving gikk det unna men jeg skal ærlig innrømme at svetten spruta en stund der nede 😂

Jeg gleder meg til å få det akkurat slik jeg ser det for meg! ❤️ jeg tror dette kan bli ett rom man ønsker å gå inni, dette rommet som har vært forhatt i så mange år. Vips så ble det ett helt nytt rom!

Jeg er SÅ glad for at tapeten tålte malingen og at den ikke falt rett av. Jeg er SÅ lettet for at jeg slapp å begynne å skrape tapet igjen! jeg kjenner at jeg har tapetriving litt oppi halsen ennå etter forrige prosjekt.🤭

 

Nå gleder jeg meg til en kveld ilag med min kjære før det braker løst i morgen med jobbelørdag! FOR en fin dag dette har vært! ❤️ livet er virkelig deilig på slike dager.

 

Det eneste jeg trenger nå er en dusj 😂

 

Ha en fin fredagskveld lesere! 

 

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

Det er DETTE som er samfunnets ekte helter! – Hans Olav Nordli –

Det er ingenting jeg har mer respekt for en mennesker som har sett hvor mørk verden kan være men som fortsatt har troen på at godhet og kjærlighet kan overvinne alt.❤️

 At det mørke dem har vært igjennom ikke får fargelegge det mennesket dem ønsker å være og er.❤️

Dem som har opplevd store tap og traumatiske ting men som fortsetter å tro på en fremtid.❤️

Dem som har opplevd det vanskeligste av det vanskeligste men som velger å dele historien sin fordi dem vet at det nytter! Dem deler fordi dem vet at det sitter noen der ute som kan ha godt av å høre, som kan bruke historien til å reise seg selv.❤️

Jeg ser på slike mennesker som noen som ofrer for å gjøre det lettere for andre mennesker, jeg ser på dem som noen som våger å trosse skammen, tabuene og alle disse vanskelige følelsene for at noen andre skal ha det bedre.❤️

Det er det som er heltene i samfunnet våres.❤️

 

 

Hans Olav Nordli har vært i studio med Odd Asbjørn Pedersen og laget en pod-cast. DETTE er en av samfunnets EKTE helter.

 

 

 At mobbingen ikke har gjort dem selv til mobbere men soldater som bekjemper ondskapen og som er flotte forbilder som viser at mobbing og trakkaseringen ikke har drept kjærligheten og empatien som finnes i sjelen.❤️

Jeg har aldri møtt ett menneske som har utstrålt en slik medmenneskelighet som han, jeg merket det idet jeg hilste på han men visste ikke da hva han har gått igjennom for og komme hit.❤️

Man skulle tro at ett menneske som har gått igjennom ett helvete på jord ville bli kaldt og følelsesløst men dette er ett menneske som virkelig har følelsene utenpå og som ikke lar fortiden prege hvordan han ønsker å være.❤️

 Jeg tror Hans Olav vil være ett navn vi vil høre om i mange sammenhenger, han er en stemme som mange trenger å høre.  han er virkelig ett forbilde å se opp til.❤️

 

Nå har Hans Olav Nordli vært og laga Podcast ilag med Odd Asbjørn Pedersen på Odd-pod der Hans Olav deler åpent om mobbingen, veien inni rusen og hvordan det var da pappaen hans valgte å ta sitt eget liv.❤️💔❤️

Hele TO forbilder i en pod! det kan ikke annet en å bli dritbra! 😁👇

Pod-casten finner du her : https://www.youtube.com/watch?v=Zfsdwil3jzw

 

Hans Olav er en del av Metalheads against bullying og siden til dem finner du her:https://www.facebook.com/groups/779871042082282

 

Odd sin pod finner du her:https://www.facebook.com/Selvutviklingfornybegynnere

 

 

 

Hans Olav, jeg er så stolt over deg!⭐️ du er ett forbilde for meg og mange mange andre. Tusen takk for at du slipper oss inn i det vanskeligste. Du gir håp og i alle fall gir meg troen på at kjærligheten overvinner alt. ❤️ Respekt mann! 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

Som ett forbanna tilbakeslag, flere skritt tilbake på brettet – En stor skuffelse som er flaut å dele –

God morgen venner og velkommen fredag!❤️

I natt endte jeg opp med en ekte drakamp med Jon.Blund! 😳 jeg vant til slutt i tretiden denne kampen men trodde da at det ville ende opp med at jeg ville sove mye lenger en det jeg pleier å gjøre.

 

Kl9 våknet jeg som jeg pleier og det tyder på at når rutiner først er etablerte så vil ikke en natt med dårlig søvn ødelegge dem 😁heldigvis! jeg har blitt ett ekte morgenmenneske og det hadde jeg aldri trodd, jeg som var så glad i å sove. Nå nyter jeg denne tiden for meg selv, når det er helt stille her og jeg bare kan planlegge dagen som ligger foran meg. Denne tiden er viktig for meg. ❤️

 

I går lånte jeg telefonen til Sebastian for å ta fine bilder til bloggen. Hylla jeg laget til i går 😍


Når man først blir liggende og tenke og gruble er det ikke alltid lett å få sove og det er noe som skjer idet man treffer puta og det blir stille rundt en, tankene får rom til og fly avgårde.

 

Denne fredagen tenker jeg å bruke til og ferdigstille prosjektet jeg har i kjelleren og tanken er at når dette er ferdig så kan jeg begynne å bruke fridager til å komme meg ut og gå litt i naturen vi har rundt her.❤️

 

 

 


Jeg har den siste tiden hatt mer smerter i ryggen en jeg pleier og jeg føler at jeg har tatt noen skritt tilbake.😕

 

Trening og aktivitet har måttet utgå på grunn av andre ting og fordi jeg nettopp har hatt nyrestein så jeg har ikke våget og være så aktiv som jeg pleide.

 

Jeg tror dette er grunnen til at jeg nok en gang har veldig vondt, det er første gang jeg forteller om dette fordi jeg ble så skuffet.😞

 

Jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare det men inni hodet mitt sier jeg til meg selv at jeg har komt for langt til å plutselig skulle ha smerter igjen, jeg har jobbet så hardt for å bli smertefri og bygge opp kroppen min til og nok en gang gå denne runden.

 

 

Buketten jeg brukte når JEG fridde til Sebastian ❤️

 


Det har på en måte føltes som ett slag i trynet om dere skjønner, jeg blir konstant påminnet skaden jeg har og hvor skjør jeg egentlig er når alt kommer til alt. Jeg aner ikke hvorfor jeg deler dette, jeg hater å være den som klager og spesielt over denne ryggen. Jeg trodde jeg var ferdig med den saken men den sniker seg tilbake hver gang jeg føler at det går bra.🙁

 

Nå kjører jeg igang denne fredagen folkens! ❤️ jeg styrter kaffe og kvinner meg opp for i dag skal det skje saker i kjellern! stor klem. 🌹

 

 

Jeg har lekt litt med vrakonøkkel og vips så ble møblet ett helt annet.

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

Livet er enklere med ett besøksforbud som trygger

God kveld kjære fine leserne mine!❤️

 

Jeg kommer helt seriøst til å drømme om vaskingen på badet i dag og hver gang jeg tenker på det kjenner jeg kvalmen komme sigende, helt utpå dagen nå klarte jeg og spise for første gang i dag.😂

 

Jeg kjenner også at bildekvaliteten demper denne gleden over å dele med dere, når innleggene bare er fylte med stygge bilder jeg overhode ikke er fornøgd med selv kjenner at det er en skår i gleden. 😐

Jeg håper at mobilen min snart er tilbake! 🤞det hadde vært så gøy å kunne dele fine bilder av denne prosessen men mobilen til Sebastian holder ikke mål. 😂

 

I dag har jeg altså vasket ned det skitneste og ekleste badet jeg noensinne har sett! 🫣jeg brukte faktisk flere timer på bare å vaske ned. Jeg har malt møbelet under vasken og holder nå på og måle opp ett speil jeg har i stua, jeg tenker å bruke av tingene vi allerede har da jeg ikke tenker å bruke masse penger på dette rommet. Gjenbruk er stikkordet! ❤️

 

 

Jeg har lekt litt med vrakonøkkel og vips så ble møblet ett helt annet.

 

Jeg har også fått tatt oppvasken og har tatt til meg ett tips en god venninne ga meg! ❤️oppbevarings-møblet jeg kjøpte som bare ble stående i hjørnet mitt og ta opp plass har jeg tatt av beina på og puttet oppå kommoden min.😍

 

Nå skal jeg dekorere med lys og greier!⭐️

 

I morgen skal jeg gjøre det jeg egentlig skulle i dag, jeg skal male siste strøk på badet nede. Når jeg er ferdig kommer helt sikkert ideene poppende opp men når jeg er igang med prosjektet klarer jeg ikke å se for meg ett bra resultat.

 

Lørdag venter jobb igjen og vips så er de fridagene jeg grudde meg til over! 😳 jeg tenkte egentlig at dette ville bli mange lange dager men sannelig har jeg klart å fylt dem med massevis av meningsfylte ting! ❤️ det viktigste for meg er at jeg hver eneste dag gjør noe for å bevege meg fremover, utvikle meg og bygge meg opp! det føler jeg at jeg har gjort denne uka.😁

 

 

 

 

Nå ser jeg frem imot en hel kveld med favoritt-mennesket mitt her i sofaen mens jeg suller rundt i leiligheten!❤️ slike fridager som dette må man bare elske!❤️ livet mitt har virkelig bare gått oppover etter at jeg fikk besøksforbud og ble trodd.

 

En stor lettelse at jeg kan fortsette og leve livet mitt slik jeg ønsker det uten å være redd for at mennesker jeg ikke ønsker nær meg kommer nær.

 

Ha en nydelig torsdagskveld venner, dere betyr så mye for meg. ❤️

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

Planene gikk i vasken bokstaveligtalt! Ett nytt bad blir til!

JADDA! 😐

Den store planen for dagen gikk rett i vasken med det samme den var lagt! 😳 det er egentlig litt ekkelt å dele dette med dere men jeg har brukt flere timer på og vaske gammal Kammar som vi kaller det på pent her på Vestlandet. 🤮

Dagen startet med at jeg tenkte at jeg skulle vaske badet litt før jeg startet og male og der forble jeg i mange timer 😷 Å vaske skulle være en enkel sak men da jeg startet arbeidet innså jeg at det aldri kan ha blitt vasket skikkelig på dette forglemte badet i kjelleren 😷

 

 

Får HELT fnatt av det dårlige kameraet 😳 Vasket ned badet og fått malt skapet under vasken .

 

For dere som har vasket bad kan tenke dere hvilken jobb dette ble 🥴

Jeg har sett ting jeg helst vil glemme! jeg har brekt meg så mange ganger at det er rart magesekken fortsatt er der 😂

 

 

 

Dette er ett slikt prosjekt som bare vokser i omfang etterhvert som jobben blir gjort! 😂Jeg ønsker meg ett stort rundt speil der det nå henger ett grønt skap som jeg helst ser forsvinner og blir erstattet med noe langt penere. ❤️ Jeg tenker også en benk eller noe å sitte på langs den andre veggen.

 

 

Sterke farger blir stikkordet! jeg må bryte det hvite med varme sterke deilige farger! Beklager for bildekvaliteten! Jeg savner min egen telefon inderlig mye allerede 😂

 

Mitt beste husmortips på dager der man ikke har tid eller lyst til matlaging! 👍😂

 


 

Badet før start :

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

I dypet på en iskald og mørk kjeller

God morgen venner!❤️

 

Ja for det er jo det jeg ser på mange av dere her inne! ❤️ på tross av at vi bare kjenner hverandre igjennom det svære internettet så får man en connection jeg aldri i mine villeste fantasier trodde var mulig, jeg har blitt oppriktig glad i mange av dere som leser denne bloggen her.❤️

 

Noen av dere husker kanskje at jeg har ett prosjekt i kjelleren som venter meg, det skal noe til å klare å huske når jeg publiserer hele 4 innlegg om dagen 😂 men for dere som husker godt vet at jeg maler badet vi har nede og at jeg bare har rukket å male ett strøk! i dag tenker jeg å gjøre noe med dette prosjektet som har stått litt på vent! hverdagen har tatt meg og jeg har hatt mange viktige ting å gjøre, dagen har kommet for å faktisk fullføre!😁

 


Jeg har SÅ lyst å gjøre dette til ett rom som føles koselig, at man har lyst å entre rommet og tenker at jeg må få inn noen farger der siden jeg maler det hvitt. Selve skapet under vasken tenker jeg å male med lys aubergine egentlig bare fordi jeg har maling til overs etter at vi malte kjellerstuen.😁

 

Drømmen er at dette forhatte rommet skal bli ett rom jeg liker å være i! for dette har faktisk vært husets styggeste rom helt til nå.❤️

 

Litt kaffe også skal jeg kvinne meg opp til og gå ned i den iskalde og mørke kjelleren!😂 etter noen dager med stillesittende arbeide tenker jeg at kroppen min har godt av litt bevegelse. Jeg gleder meg til å dele denne torsdagen med dere, stor klem ifra meg. ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

SÅÅÅÅÅ vanskelig skal alt gjøres! hvordan klarer de eldre egentlig seg?

Er det mulig å gjøre ting så innmari vanskelig?😖

 

Jeg har jo fylt dagen min med ting jeg virkelig hater å gjøre og har sittet igjennom hele dagen og prøvd å slette mitt abonnement på Disney +!😤

 

Det høres jo enkelt og greit ut ikke sant? det har vært en MARE!😳 tilslutt bestemte jeg meg rett og slett å starte en chat med dette companiet og etter ett styr med å finne både kjøpsdato og greier fikk jeg endelig beskjed om at det vil ta 30 dager for å få slettet dette abonnementet.😳

 

 

Jeg vet ikke helt jeg hva jeg tenker om akkurat den saken, jeg har nemlig brukt hele dagen på irritasjon 🫣 Jeg tenker også når jeg har SÅ store problemer med å klare å ordne slike ting, hvordan har da de som er litt eldre det? dem som faktisk ikke har vokst opp med all denne teknologien? de må jo falle helt utenfor. 💔

 

Jeg angrer litt på at jeg før jul hadde så lyst på denne kanalen da vi hadde gått tom for ting å se på og Disney alltid har vært en del av jula.❤️

Hadde jeg visst at det ville ta en hel dag å fikse dette enkle steget så hadde jeg nok tatt kontakt med dem direkte ifra start.😂

 

SÅ i dag har jeg altså:

 

Sendt mobilen til reperasjon etter å endelig ha klart å overført alt innholdet, etter hele 2 dager med frustrasjon✔️

 

Regnskapet for 2022 er ferdig✔️

 

Disney + er historie ✔️

 

NÅ er jeg helt fullstendig ferdig med å sitte å glo ned i skjermen, det har blitt for meget “kontorarbeide” for denne frøkna her og jeg takker og bukker for at dere har holdt meg med selskap igjennom dagen.❤️

 

Hadde jeg ikke fått delt dette hadde det bare vært grått og trist å ta fatt på den ene kjedelige oppgaven etter den andre, dere gjør hverdagen lysere! det er litt motivasjon i å kunne dele også de gråe gjøremålene. 😁❤️

 

I morgen tror jeg at jeg må ha en hel dag med ting jeg faktisk liker å gjøre! en dag er nok for meg. Natta bloggen, stor klem ifra meg. ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

Dette kunne blitt tidenes møkkadag!

Man skulle nok trodd at man ville få en skikkelig møkkadag om man fylte dagen med ting som overhode ikke er lystbetonte og som man ser på som grønnkjedelige? 😁  MEN! Min erfaring ifra denne dagen er at på tross av at jeg såg litt mørkt på det SÅ ble faktisk denne dagen ganske så bra! 😁

 

 

Ikke vet jeg, om det handler om at når man går inn for noe og forbereder seg så går alt fint?

 

Eller om tanken på lettelsen jeg visste jeg ville få etterpå hadde sin medvirkning?

Regnskapet mitt for 2022 er  ferdig og jeg kan krysse av ett STORT punkt på to-do lista mi 😁 vi har faktisk brukt noen timer!

 

Nå sitter vi og gjør oss klar for etterverngruppe! ❤️

Du blir hva du tenker får være avslutningssetningen for dette innlegget ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

En dag fylt med ting jeg virkelig hater å gjøre! – Nyttårsforsettet mitt er satt ut i liv-

Okay!🫣

I dag har jeg altså fylt opp dagen med ting jeg overhode ikke har lyst å gjøre. Det er en grunn til!😀

 

En del av mitt nyttårsforsett var og bli flinkere til å utfordre meg selv litt på en egenskap jeg egentlig ikke setter pris på og som stopper meg i å gjøre veldig mye. Jeg hater å gjøre ting jeg ikke er flink til! jeg er SÅ glad i å gjøre alle disse tingene jeg føler at jeg mestrer men man utvikler seg ikke særlig mye om man bare gjør disse tingene.❤️

 

Derfor var mitt nyttårsforsett å ta tak i disse tingene som jeg egentlig hater å gjøre med det samme og faktisk risikerer å bli litt flinkere på forskjellige ting jeg før bare unngikk.

 

 

Jenta med sosial angst holder foredrag for store folkemengder. Å utfordre seg selv og presse sine egne grenser har gjort meg angstfri.

 

 

“Kontorarbeid” er slike ting jeg overhode ikke føler at jeg mestrer og i dag skal jeg sette meg ned meg en ekspert på regnskap og faktisk få unnagjort regnskapet for 2022. Jeg tenkte på forsettet mitt og tenkte å bare utfordre meg selv, hoppe i det og få det gjort og kanskje plukke opp noen tips slik at jeg en dag kanskje kan sitte her og gjøre dette selv?😁 

 

Min strategi for 2023 er å bare hoppe i alle disse tingene jeg virkelig ikke føler at jeg mestrer og faktisk utsette meg for det så ofte jeg kan! 😁 det er den eneste måten og faktisk komme over denne kneika der man suller seg inni ting man får til og klarer, det er så behagelig å være flink men først når man kjenner at alt stritter imot kan man faktisk lære noe nytt og utvikle seg selv.

 

Jeg innser at jeg føler det mest behagelig når jeg slipper å gå utover min egen komfort sone, det tenker jeg å jobbe masse med fremover.❤️

 

Bare det at jeg nå faktisk våger og stå foran en folkemengde og bruke stemmen viser at å kaste seg inni ting man ikke mestrer faktisk er den eneste måten man klarer å overvinne frykten på. Jeg har lært så mye av å bare utfordre meg selv og presse egne grenser, uten at jeg hadde hatt mennesker som også våget og kaste meg uti det hadde jeg ikke vært den jeg er i dag.

 

Det viktigste er å utvikle seg, lære nye ting og bli tryggere på at man faktisk klarer seg. ❤️

 

Kjærligheten vinner alltid

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

Grønnkjedelig onsdag venter! nå bare kvinner jeg meg opp her!

 

 

 

I skrivende stund sitter jeg og kvinner meg opp til dagen som venter meg!😬

 

I hele går kveld satt jeg og prøvde å overføre innholdet på den mobilen jeg skal sende på reparasjon til en midlertidig telefon som jeg skal ha i mellomtiden. Jeg ga det hele 10 forsøk før jeg måtte gi meg, alternativet var å kaste begge mobilene ut vinduet 😂. Tålmodighet har jeg aldri hatt og spesielt når det kommer til slike tekniske ting.

 

I dag må jeg altså få dette gjort!😬 og ikke nok med det!😬 jeg må også få inn ekspertise for og gjøre regnskapet mitt for 2022 for gruppa jeg leder. Jeg er så takknemlig for at jeg får hjelp på akkurat dette området! uten hjelp hadde jeg nok brukt mange dager.❤️

 

SÅ i dag skal alle disse grukjedelige tingene gjøres! 😬 det sitter LANGT inne og ta tak og jeg kjenner at jeg bare utsetter det og utsetter det så langt det lar seg gjøres!😂

 

En opprydding i ting jeg helst ønsker å slippe å gjøre men som jeg vet vil føles som en lettelse når dem er gjort!❤️

I kveld venter etterverngruppe som alltid på onsdager, jeg trenger det etter en slik dag som jeg skal ha!😂❤️

 

Ha en fantastisk start på onsdagen venner🌹

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share