Hardt arbeid lønner seg! Ett kjellerbad blir til!

Heisann kjære hærlige leser!❤️

 

FOR en glede det er å sette seg ned og blogge til dere!😁 I dag har jeg faktisk ventet til Sebastian kom hjem før jeg satte meg ned og blogget, jeg ventet rett og slett til jeg fikk tilgang på ett skikkelig kamera. Jeg ORKER ikke dårlige bilder av dette vakre prosjektet mitt!😂❤️

 

I dag har jeg malt siste strøk på verket! 😁 jeg har tatt ned skapet med speil over vasken og har en stor plan om å få ett stort speil der istedenfor. Nå gjenstår bare kosearbeidet med innredning og dekorering!❤️ jeg kan ikke TRO at jeg endelig er ferdig med dette prosjektet som har blitt mer og mer omfattende etterhvert som jeg har arbeidet.

 

 

FØR
FØR

 

Jeg tenker også at jeg må sette av en hel dag til nedvask for det trengs virkelig! 😳 men en så lenge er jeg fornøgd med hvordan det har blitt og når jeg ser bildene jeg tok da jeg startet ser jeg virkelig forandringene. Om dere har tips til vaskemiddel som kan ta misfarging så tar jeg det imot med åpne armer! 😁

 

Når man går oppi jobben ser man seg blind på endringene, jeg er så heldig som kan dokumentere disse prosjektene her. Det gir virkelig motivasjon!🌹

 

 

Ferdig malt!
Ferdig malt!

 

 

Da jeg skrudde ned dette tunge skapet klarte jeg å få det i hodet 😳 Jeg tror jeg mistet noen celler og såg faktisk stjerner der en stund.😂

 

 

Så snart jeg var i sving gikk det unna men jeg skal ærlig innrømme at svetten spruta en stund der nede 😂

Jeg gleder meg til å få det akkurat slik jeg ser det for meg! ❤️ jeg tror dette kan bli ett rom man ønsker å gå inni, dette rommet som har vært forhatt i så mange år. Vips så ble det ett helt nytt rom!

Jeg er SÅ glad for at tapeten tålte malingen og at den ikke falt rett av. Jeg er SÅ lettet for at jeg slapp å begynne å skrape tapet igjen! jeg kjenner at jeg har tapetriving litt oppi halsen ennå etter forrige prosjekt.🤭

 

Nå gleder jeg meg til en kveld ilag med min kjære før det braker løst i morgen med jobbelørdag! FOR en fin dag dette har vært! ❤️ livet er virkelig deilig på slike dager.

 

Det eneste jeg trenger nå er en dusj 😂

 

Ha en fin fredagskveld lesere! 

 

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Det blir så fint! Spent på å se sluttresultatet 😃. Et kraftig vaskemiddel jeg har tydd til er Cillit Bang spray. Jeg brukte det på nedvask av ei damphette i treverk som var inngrodd med fett og skitt. Det var det eneste som hjalp. Og et lite forslag til kan være å skifte opphengskroker til håndklær, evt. stativ på veggen med mulighet for å sette på varme til badehåndklær m.m. Spennende å få pusset opp! Lykke til med resten! 🤗😍🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg