Grønnkjedelig onsdag venter! nå bare kvinner jeg meg opp her!

 

 

 

I skrivende stund sitter jeg og kvinner meg opp til dagen som venter meg!😬

 

I hele går kveld satt jeg og prøvde å overføre innholdet på den mobilen jeg skal sende på reparasjon til en midlertidig telefon som jeg skal ha i mellomtiden. Jeg ga det hele 10 forsøk før jeg måtte gi meg, alternativet var å kaste begge mobilene ut vinduet 😂. Tålmodighet har jeg aldri hatt og spesielt når det kommer til slike tekniske ting.

 

I dag må jeg altså få dette gjort!😬 og ikke nok med det!😬 jeg må også få inn ekspertise for og gjøre regnskapet mitt for 2022 for gruppa jeg leder. Jeg er så takknemlig for at jeg får hjelp på akkurat dette området! uten hjelp hadde jeg nok brukt mange dager.❤️

 

SÅ i dag skal alle disse grukjedelige tingene gjøres! 😬 det sitter LANGT inne og ta tak og jeg kjenner at jeg bare utsetter det og utsetter det så langt det lar seg gjøres!😂

 

En opprydding i ting jeg helst ønsker å slippe å gjøre men som jeg vet vil føles som en lettelse når dem er gjort!❤️

I kveld venter etterverngruppe som alltid på onsdager, jeg trenger det etter en slik dag som jeg skal ha!😂❤️

 

Ha en fantastisk start på onsdagen venner🌹

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg