Livet er enklere med ett besøksforbud som trygger

God kveld kjære fine leserne mine!❤️

 

Jeg kommer helt seriøst til å drømme om vaskingen på badet i dag og hver gang jeg tenker på det kjenner jeg kvalmen komme sigende, helt utpå dagen nå klarte jeg og spise for første gang i dag.😂

 

Jeg kjenner også at bildekvaliteten demper denne gleden over å dele med dere, når innleggene bare er fylte med stygge bilder jeg overhode ikke er fornøgd med selv kjenner at det er en skår i gleden. 😐

Jeg håper at mobilen min snart er tilbake! 🤞det hadde vært så gøy å kunne dele fine bilder av denne prosessen men mobilen til Sebastian holder ikke mål. 😂

 

I dag har jeg altså vasket ned det skitneste og ekleste badet jeg noensinne har sett! 🫣jeg brukte faktisk flere timer på bare å vaske ned. Jeg har malt møbelet under vasken og holder nå på og måle opp ett speil jeg har i stua, jeg tenker å bruke av tingene vi allerede har da jeg ikke tenker å bruke masse penger på dette rommet. Gjenbruk er stikkordet! ❤️

 

 

Jeg har lekt litt med vrakonøkkel og vips så ble møblet ett helt annet.

 

Jeg har også fått tatt oppvasken og har tatt til meg ett tips en god venninne ga meg! ❤️oppbevarings-møblet jeg kjøpte som bare ble stående i hjørnet mitt og ta opp plass har jeg tatt av beina på og puttet oppå kommoden min.😍

 

Nå skal jeg dekorere med lys og greier!⭐️

 

I morgen skal jeg gjøre det jeg egentlig skulle i dag, jeg skal male siste strøk på badet nede. Når jeg er ferdig kommer helt sikkert ideene poppende opp men når jeg er igang med prosjektet klarer jeg ikke å se for meg ett bra resultat.

 

Lørdag venter jobb igjen og vips så er de fridagene jeg grudde meg til over! 😳 jeg tenkte egentlig at dette ville bli mange lange dager men sannelig har jeg klart å fylt dem med massevis av meningsfylte ting! ❤️ det viktigste for meg er at jeg hver eneste dag gjør noe for å bevege meg fremover, utvikle meg og bygge meg opp! det føler jeg at jeg har gjort denne uka.😁

 

 

 

 

Nå ser jeg frem imot en hel kveld med favoritt-mennesket mitt her i sofaen mens jeg suller rundt i leiligheten!❤️ slike fridager som dette må man bare elske!❤️ livet mitt har virkelig bare gått oppover etter at jeg fikk besøksforbud og ble trodd.

 

En stor lettelse at jeg kan fortsette og leve livet mitt slik jeg ønsker det uten å være redd for at mennesker jeg ikke ønsker nær meg kommer nær.

 

Ha en nydelig torsdagskveld venner, dere betyr så mye for meg. ❤️

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg