I dypet på en iskald og mørk kjeller

God morgen venner!❤️

 

Ja for det er jo det jeg ser på mange av dere her inne! ❤️ på tross av at vi bare kjenner hverandre igjennom det svære internettet så får man en connection jeg aldri i mine villeste fantasier trodde var mulig, jeg har blitt oppriktig glad i mange av dere som leser denne bloggen her.❤️

 

Noen av dere husker kanskje at jeg har ett prosjekt i kjelleren som venter meg, det skal noe til å klare å huske når jeg publiserer hele 4 innlegg om dagen 😂 men for dere som husker godt vet at jeg maler badet vi har nede og at jeg bare har rukket å male ett strøk! i dag tenker jeg å gjøre noe med dette prosjektet som har stått litt på vent! hverdagen har tatt meg og jeg har hatt mange viktige ting å gjøre, dagen har kommet for å faktisk fullføre!😁

 


Jeg har SÅ lyst å gjøre dette til ett rom som føles koselig, at man har lyst å entre rommet og tenker at jeg må få inn noen farger der siden jeg maler det hvitt. Selve skapet under vasken tenker jeg å male med lys aubergine egentlig bare fordi jeg har maling til overs etter at vi malte kjellerstuen.😁

 

Drømmen er at dette forhatte rommet skal bli ett rom jeg liker å være i! for dette har faktisk vært husets styggeste rom helt til nå.❤️

 

Litt kaffe også skal jeg kvinne meg opp til og gå ned i den iskalde og mørke kjelleren!😂 etter noen dager med stillesittende arbeide tenker jeg at kroppen min har godt av litt bevegelse. Jeg gleder meg til å dele denne torsdagen med dere, stor klem ifra meg. ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg