Det er DETTE som er samfunnets ekte helter! – Hans Olav Nordli –

Det er ingenting jeg har mer respekt for en mennesker som har sett hvor mørk verden kan være men som fortsatt har troen på at godhet og kjærlighet kan overvinne alt.❤️

 At det mørke dem har vært igjennom ikke får fargelegge det mennesket dem ønsker å være og er.❤️

Dem som har opplevd store tap og traumatiske ting men som fortsetter å tro på en fremtid.❤️

Dem som har opplevd det vanskeligste av det vanskeligste men som velger å dele historien sin fordi dem vet at det nytter! Dem deler fordi dem vet at det sitter noen der ute som kan ha godt av å høre, som kan bruke historien til å reise seg selv.❤️

Jeg ser på slike mennesker som noen som ofrer for å gjøre det lettere for andre mennesker, jeg ser på dem som noen som våger å trosse skammen, tabuene og alle disse vanskelige følelsene for at noen andre skal ha det bedre.❤️

Det er det som er heltene i samfunnet våres.❤️

 

 

Hans Olav Nordli har vært i studio med Odd Asbjørn Pedersen og laget en pod-cast. DETTE er en av samfunnets EKTE helter.

 

 

 At mobbingen ikke har gjort dem selv til mobbere men soldater som bekjemper ondskapen og som er flotte forbilder som viser at mobbing og trakkaseringen ikke har drept kjærligheten og empatien som finnes i sjelen.❤️

Jeg har aldri møtt ett menneske som har utstrålt en slik medmenneskelighet som han, jeg merket det idet jeg hilste på han men visste ikke da hva han har gått igjennom for og komme hit.❤️

Man skulle tro at ett menneske som har gått igjennom ett helvete på jord ville bli kaldt og følelsesløst men dette er ett menneske som virkelig har følelsene utenpå og som ikke lar fortiden prege hvordan han ønsker å være.❤️

 Jeg tror Hans Olav vil være ett navn vi vil høre om i mange sammenhenger, han er en stemme som mange trenger å høre.  han er virkelig ett forbilde å se opp til.❤️

 

Nå har Hans Olav Nordli vært og laga Podcast ilag med Odd Asbjørn Pedersen på Odd-pod der Hans Olav deler åpent om mobbingen, veien inni rusen og hvordan det var da pappaen hans valgte å ta sitt eget liv.❤️💔❤️

Hele TO forbilder i en pod! det kan ikke annet en å bli dritbra! 😁👇

Pod-casten finner du her : https://www.youtube.com/watch?v=Zfsdwil3jzw

 

Hans Olav er en del av Metalheads against bullying og siden til dem finner du her:https://www.facebook.com/groups/779871042082282

 

Odd sin pod finner du her:https://www.facebook.com/Selvutviklingfornybegynnere

 

 

 

Hans Olav, jeg er så stolt over deg!⭐️ du er ett forbilde for meg og mange mange andre. Tusen takk for at du slipper oss inn i det vanskeligste. Du gir håp og i alle fall gir meg troen på at kjærligheten overvinner alt. ❤️ Respekt mann! 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg