En dag fylt med ting jeg virkelig hater å gjøre! – Nyttårsforsettet mitt er satt ut i liv-

Okay!🫣

I dag har jeg altså fylt opp dagen med ting jeg overhode ikke har lyst å gjøre. Det er en grunn til!😀

 

En del av mitt nyttårsforsett var og bli flinkere til å utfordre meg selv litt på en egenskap jeg egentlig ikke setter pris på og som stopper meg i å gjøre veldig mye. Jeg hater å gjøre ting jeg ikke er flink til! jeg er SÅ glad i å gjøre alle disse tingene jeg føler at jeg mestrer men man utvikler seg ikke særlig mye om man bare gjør disse tingene.❤️

 

Derfor var mitt nyttårsforsett å ta tak i disse tingene som jeg egentlig hater å gjøre med det samme og faktisk risikerer å bli litt flinkere på forskjellige ting jeg før bare unngikk.

 

 

Jenta med sosial angst holder foredrag for store folkemengder. Å utfordre seg selv og presse sine egne grenser har gjort meg angstfri.

 

 

“Kontorarbeid” er slike ting jeg overhode ikke føler at jeg mestrer og i dag skal jeg sette meg ned meg en ekspert på regnskap og faktisk få unnagjort regnskapet for 2022. Jeg tenkte på forsettet mitt og tenkte å bare utfordre meg selv, hoppe i det og få det gjort og kanskje plukke opp noen tips slik at jeg en dag kanskje kan sitte her og gjøre dette selv?😁 

 

Min strategi for 2023 er å bare hoppe i alle disse tingene jeg virkelig ikke føler at jeg mestrer og faktisk utsette meg for det så ofte jeg kan! 😁 det er den eneste måten og faktisk komme over denne kneika der man suller seg inni ting man får til og klarer, det er så behagelig å være flink men først når man kjenner at alt stritter imot kan man faktisk lære noe nytt og utvikle seg selv.

 

Jeg innser at jeg føler det mest behagelig når jeg slipper å gå utover min egen komfort sone, det tenker jeg å jobbe masse med fremover.❤️

 

Bare det at jeg nå faktisk våger og stå foran en folkemengde og bruke stemmen viser at å kaste seg inni ting man ikke mestrer faktisk er den eneste måten man klarer å overvinne frykten på. Jeg har lært så mye av å bare utfordre meg selv og presse egne grenser, uten at jeg hadde hatt mennesker som også våget og kaste meg uti det hadde jeg ikke vært den jeg er i dag.

 

Det viktigste er å utvikle seg, lære nye ting og bli tryggere på at man faktisk klarer seg. ❤️

 

Kjærligheten vinner alltid

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar
    1. Ting man hater og gjøre må visst gå i små porsjoner her.

      Hukommelse fra ting som ikke var greit kommer fort og ødelegger alt det man skulle gjøre.

      Dette er visst så normalt, men vet ikke jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg