SÅÅÅÅÅ vanskelig skal alt gjøres! hvordan klarer de eldre egentlig seg?

Er det mulig å gjøre ting så innmari vanskelig?😖

 

Jeg har jo fylt dagen min med ting jeg virkelig hater å gjøre og har sittet igjennom hele dagen og prøvd å slette mitt abonnement på Disney +!😤

 

Det høres jo enkelt og greit ut ikke sant? det har vært en MARE!😳 tilslutt bestemte jeg meg rett og slett å starte en chat med dette companiet og etter ett styr med å finne både kjøpsdato og greier fikk jeg endelig beskjed om at det vil ta 30 dager for å få slettet dette abonnementet.😳

 

 

Jeg vet ikke helt jeg hva jeg tenker om akkurat den saken, jeg har nemlig brukt hele dagen på irritasjon 🫣 Jeg tenker også når jeg har SÅ store problemer med å klare å ordne slike ting, hvordan har da de som er litt eldre det? dem som faktisk ikke har vokst opp med all denne teknologien? de må jo falle helt utenfor. 💔

 

Jeg angrer litt på at jeg før jul hadde så lyst på denne kanalen da vi hadde gått tom for ting å se på og Disney alltid har vært en del av jula.❤️

Hadde jeg visst at det ville ta en hel dag å fikse dette enkle steget så hadde jeg nok tatt kontakt med dem direkte ifra start.😂

 

SÅ i dag har jeg altså:

 

Sendt mobilen til reperasjon etter å endelig ha klart å overført alt innholdet, etter hele 2 dager med frustrasjon✔️

 

Regnskapet for 2022 er ferdig✔️

 

Disney + er historie ✔️

 

NÅ er jeg helt fullstendig ferdig med å sitte å glo ned i skjermen, det har blitt for meget “kontorarbeide” for denne frøkna her og jeg takker og bukker for at dere har holdt meg med selskap igjennom dagen.❤️

 

Hadde jeg ikke fått delt dette hadde det bare vært grått og trist å ta fatt på den ene kjedelige oppgaven etter den andre, dere gjør hverdagen lysere! det er litt motivasjon i å kunne dele også de gråe gjøremålene. 😁❤️

 

I morgen tror jeg at jeg må ha en hel dag med ting jeg faktisk liker å gjøre! en dag er nok for meg. Natta bloggen, stor klem ifra meg. ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg