Dette kunne blitt tidenes møkkadag!

Man skulle nok trodd at man ville få en skikkelig møkkadag om man fylte dagen med ting som overhode ikke er lystbetonte og som man ser på som grønnkjedelige? 😁  MEN! Min erfaring ifra denne dagen er at på tross av at jeg såg litt mørkt på det SÅ ble faktisk denne dagen ganske så bra! 😁

 

 

Ikke vet jeg, om det handler om at når man går inn for noe og forbereder seg så går alt fint?

 

Eller om tanken på lettelsen jeg visste jeg ville få etterpå hadde sin medvirkning?

Regnskapet mitt for 2022 er  ferdig og jeg kan krysse av ett STORT punkt på to-do lista mi 😁 vi har faktisk brukt noen timer!

 

Nå sitter vi og gjør oss klar for etterverngruppe! ❤️

Du blir hva du tenker får være avslutningssetningen for dette innlegget ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg