Hola people!😁
Nå har jeg fått rydda litt i kåken her og er klar for og ta fatt på møtene jeg har resten av dagen, i dag har virkelig timene bare flydd av gårde og jeg håper det ikke setter standarden for resten av dagen og uka.😳 Jeg syns tiden går altfor fort ifra før og trenger ikke å oppjustere tempoet enda mer! jeg har så lyst å klare å nyte hver eneste dag og få mest mulig utav livet. ❤️
Den siste tiden har vært en prøvelse for oss som par. Vi er begge barn av rusavhengige og vi har blitt slitt og revet mellom dette å være klare på våres egne grenser og i hvilken grad vi skal ha mennesker som ruser seg i livene våres.
💔 Det er snakk om vanskelige og store valg og slike valg jeg tenker ingen skal måtte ta. Det har vært vanskelig spesielt når man merker at uansett hvordan man snur og vender på det så blir vi uansett sterkt påvirket av andres handlinger.
Det viktigste for meg er at vi distanserer oss og ikke lar andre påvirke livet våres, det viktigste for oss er at vi lever ett rusfritt liv men da kan vi heller ikke tillate å slippe det inn i livet. 💔
Uansett er det vanskelig når nær familie velger rusen, velger og utnytte. Det er med tungt hjerte å kutte mennesker ut, å skilles men også fullstendig nødvendig om vi skal klare oss selv.
Ett vanskelig dilemma og forholde seg til men jeg vet også at det finnes så mange der ute som sitter i samme saksa ❤️
Først nå som rusfri forstår jeg hva jeg selv har latt mine pårørende gå igjennom. Først nå ser jeg hvilken smerte jeg har forårsaket. 💔
Lyst og følge oss videre?
👇Liker du denne bloggen?
Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share




















