Verdens heldigste mor speaking!

❤️❤️❤️❤️

Jeg føler meg som det rikeste mennesket som går på denne kloden her og hjertet holder på og eksplodere av stolthet og en enorm kjærlighet ❤️

I dag har jeg fått påfyll! Som jeg skal bruke som styrke til neste gang. Jeg får ikke se dem igjen før langt uti desember og når man vet det på forhånd så suger man til seg alt og litt ekstra så man har på veien ❤️

Jeg fikk være med på en «første gang»! Min sønn smakte sushi for første gang med blandede resultater og selv om det bare var sushi så var det en «første gang» jeg tar med meg!

Jeg vet jeg sier det ofte men akkurat nå er jeg ekstremt lykkelig!

Nå har vi lang reisevei hjemover igjen og må kaste oss i forberedelser til seminar og ny uke igjen ❤️ FOR ett liv vi har skapt oss! Utav ingenting!

Ps: jeg måtte nå velge mellom å gå på do eller blogge til dere på ferja. Vi satser på at jeg ikke tisser på meg 😂

6 kommentarer

Siste innlegg