Uuuups! vi har ett problem

Åneeeeei! 😳

Nå har det seg slik at denne reisen våres ble flyttet slik at tiden både til Mallorca og fra Mallorca ble endret, vi skulle egentlig reise utpå dagen  men etter endringen skal vi ikke reise før kl23! 😳 det betyr at vi har en hel dag uten hotel og ett sted og være.😬

 

Hotellrommet har blitt som en base her, her dusjer vi flere ganger for dagen, slapper av og har alle tingene våres. Det er så greit for meg som tåler varmen dårligere en Sebastian, jeg kan bare kapitulere om det blir for meget og trenger mer tid en ellers til og bare være i ro, nå blir vi altså gående uten denne basen ifra kl12 til flyet våres går og jeg kjenner at magen vender seg bare jeg tenker på det.😞

 


Hva i alle dager skal vi gjøre i så mange timer uten å ha ett sted og trekke oss tilbake til? Vi har hørt med resepsjonen og dem kan ikke love noe før dagen er der, det er fullbooket hele sommeren. Det eneste vi er lovet er at bagasjen kan bli passet på her og at vi kan være på hotellet og bruke alle fasilitetene.

 

Jeg syns mest av alt at det er dårlig gjort av reiseselskapet våres å flytte reisen til midt på natten i så kort tid før avreise at vi ikke får fikset oss en ekstra dag.

Da vi reiste hit la vi alt til rette for at alt skulle gå slag i slag, vi bestilte oss Hotel i Oslo, vi tok tog istedenfor å gå på Gardemoen en hel dag og vente og la alt til rette for at jeg ikke skulle bli gående og grue meg. Nå ser det ut som reisen hjem blir langt mer komplisert en reisen hit og jeg kjenner at jeg gruer meg skikkelig.

Jeg håper så inderlig at dem finner ut at vi kan være her til vi skal dra til flyplassen 🤞 en hel dag her i varmen uten rom frister lite! 😞

 

Jeg skal prøve å legge bort alle disse tankene og ta fatt på denne søndagen, jeg får ikke gjort noe med det før avreisedag uansett og må nyte de siste dagene. ❤️ Ett lite skjær i sjøen for oss på tur. 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

3 kommentarer
    1. Du kan da booke rommet 1 dag exstra bruker ikke være noe problem, koster jo litt men kan være en løsning.

      1. Vi spurte i resepsjonen og dem sa at dem ikke vet om det er mulig og svare på før den aktuelle dagen. At det ville bli vanskelig siden det er fullbooket og at dem har mange gjester. Men håper at det finnes en mulighet ❤️

    2. Det er svært vanlig at hotellene har et rom/ et sted man kan dusje ved slike anledninger. Dette rommet/stedet deles riktignok med resten av de som skal med samme buss til flyplassen. Men da er det i allfall mulig å få dusjet i løpet av ettermiddagen og kvelden. Spør etter det i resepsjonen. Hvis hotellet deres ikke har, så er det mulig dere kan få benyttet fasilitetene på et nærliggende hotell. Nå vet jeg ikke hvor på Mallorca dere er, men henvend dere til hovedhotellanlegget til reiseselskapet deres. Lykke til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg