Undertrykt

God morgen kjære fine lesere! 

 

I dag er været noe fullstendig annet en det har vært de siste dagene og det samsvarer med hvordan jeg føler meg, jeg undertrykker følelser og tanker as we speak og tenker og gjøre det til jeg faktisk er på vei til Bergen by, jeg tenker i mitt eget hode at jeg skal på husmorferie eller noe gøy men jeg gruer meg litt til det går opp for meg hva jeg faktisk skal være med på. Det er ingen tid til anger eller angst, jeg var så utslitt i går at jeg ikke maktet og gjøre noe som helst, nå gjenstår alt og tiden er knapp. 

 

Natten har ikke vært noe særlig og jeg har våknet flere ganger brått og plutselig og ikke klart og falle til ro igjen, den føyer seg inni en rekke av mange dårlige netter men jeg prøver og gjøre dagene positive, så langt det lar seg gjøre. 

 

 

Nå kan jeg ikke fokusere på de negative tingene som skjer her hjemme, nå må jeg bruke all fokus på meg selv og det er en uvant rolle og ta. Nå handler alt om operasjonen og mentalt og styrke meg selv til ettertiden, jeg tenker og gjøre alle disse tingene jeg kan for og gjøre tiden etter operasjonen enklere, jeg skal faktisk lakke negler, pakke og trene før jeg reiser. 

 

Jeg har nemlig ikke lov og bruke neglelakk på jobb så nå skal jeg bruke muligheten til det fulle! jeg lakket også negler forrige gang men måtte fjerne den i hast før jobb da operasjonen ble avlyst. Denne gangen MÅ det bare bli ellers går jeg rett i kjelleren. 

 

I går var jeg så utslitt at jeg ikke maktet og starte pakkingen, nå gjenstår alt.

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer

Siste innlegg