Startet redebyggingen

I går kjøpte jeg ett klesskap på impuls og tenkte ikke over at jeg ikke hadde noen til og hjelpe meg inni huset med dette 😂 fadesen finner dere her:  Her

I dag hoppet Sebastian i bæring med det samme han våknet og ett steg har blitt tatt for og få dette litt uplanlagte prosjektet mitt ferdig 😂 NÅ er det bare å få satt det i sammen 😁 og jeg er fortsatt nyoperert og rimelig distree av natur, flatpakka møbler er en av de verste tingene jeg vet. 😂

 

I overskriften skriver jeg at jeg bygger rede, det er ingen hemmelighet lenger at jeg er ekstremt hundesyk! Og jo flere ting som er på stell i heimen jo enklere blir det og overtale min kjære mann, vi har bare tenkt på det i hele 2år allerede 😁

Jeg er klar! Nå har jeg tatt meg en pause innimellom slagene, jeg har kjørt min kjære på jobb og tar en kjapp middag før jeg fortsetter sorteringen og ryddingen! her i huset blir ingenting som kan brukes kastet og jeg har mange jeg gir ting til som trenger det mer en meg. Nå er det kaos overalt, men det sies at det blir verre før det blir bedre og det tror jeg stemmer i akkurat dette tilfellet, jeg gleder meg så vanvittig til og få orden på dette rommet!😁❤️

Visste dere at det går an å følge oss? vi har laga gruppe spesielt til denne bloggen på facebook, se nedenfor 👇

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg