Korttenkt, distré og stuck hjemme aleine!

 I dag gikk jeg på en smell, korttenkt og distré som jeg er.😂

På vei innover i fjorden i dag kom jeg på denne geniale ideen! 😁 dette stativet vi har til å henge klær på i kles rommet har knekt så vi har lenge snakket om å kjøpe oss ett ekstra klesskap der dette ødelagte står. På vei innover tenkte jeg å gå innom jysk siden dem alltid har så billige møbler der og jeg fant drømmeskapet som faktisk passer den lille meteren vi har og gå på! jeg fikk hjelp til og plassere dette i bilen av de ansatte, ypperlig service!😁

 

Dette fyller altså hele bilen på ubestemt tid.
Her er skapet i butikken

MEN….. 😳 på veien hjem kom jeg på det opplagte, min kjære jobber sein vakt hele denne uka for første gang siden han startet i jobb og nå er jeg stuck her med en bil full i klesskap og kommer meg ingen vei. 😂 Ikke får jeg som er nyoperert disse flatpakka kassene i hus og hva jeg tenkte på egentlig vet jeg sannelig ikke, jeg klarer da ikke å sette sammen dette skapet helt selv. Jeg tar meg selv i at jeg skulle kjøpt dette en annen dag men jeg har fått gjort masse i heimen når jeg allikevel er aleine.❤️

 

Dette som står i kroken der har knekt. Her kommer ett splitter nytt klesskap en gang i fremtiden. Haha.

Det er en overgang når man er vant med og være sammen hele tiden her heime og når den ene plutselig jobber når du har fri og omvendt men vi har godt av å være ifra hverandre også. Jeg kjenner på at jeg trenger mannen min til mange ting for tiden.❤️

Jeg blir bare mer og mer glad i dette hjemmet, ting begynner og falle på plass og vi får skaffet oss det vi trenger. Det har tatt tid og massevis av jobb men vi er snart i mål og da undrer jeg meg over hva jeg skal ta fatt på da! jeg har jo bokstavelig talt 3 etasjer som jeg kan boltre meg i, for mamma har ingenting imot at jeg  pusser opp også der hun eier.😁

Jeg har laga til vinduskarmen i dag og forandret litt stilen.

Vi bor i en generasjonsbolig med 4 etasjer, jeg og Sebastian har de to øverste og mamma de to nederste men jeg har en stor plan for kjelleren og gleder meg til og lage ei skikkelig kjellerstue! først må kroppen komme tilbake til hektene så gyver jeg løst på også dette store prosjektet. Jeg gleder meg!😁

Takk for at dere tittet innom bloggen som har blitt så viktig for oss i kveld, ha en fredelig tirsdagskveld videre. ❤️

En av mine favoritter

Nå sitter jeg stuck her, men det er ikke så aller verst i disse omgivelsene.

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg