Norges farligste influensere

Jeg kommer med ett hjertesukk da jeg overhode ikke var klar over hva som skjer under overflaten i blogg-verden. Der man mottar «påkanten» meldinger med det samme man klatrer på blogglisten. 😳 Altså jeg trodde at «kollegaer» støttet hverandre og backet hverandre opp.

Jeg er ikke ett menneske som klarer og tenke noe stygt om andre og ser alltid det beste i folk men selv jeg har fått satt meg selv på prøve. Det har blitt slik at når jeg ser at bloggen min er på andreplass på denne bloggtopplisten så vet jeg at meldingen og kommentarene vil tikke inn og det er egentlig forunderlig at det kommer ifra andre som blogger.


Jeg ante ikke om dette spillet, jeg har fokusert på min egen blogg og har ikke brydd meg om hvordan eller hva andre bloggere blogger om.

Det eneste jeg reagerer på er når det blir funnet opp løgner om meg og denne bloggen her.

Jeg tenker at vi som topp-bloggere skal holde oss for gode til og angripe hverandre, vi burde heller sette ett eksempel og behandle alle mennesker med respekt og medmenneskelighet, det ligger ikke naturlig for meg og spy ut eder og galle til mennesker på nettet som jeg overhode ikke kjenner. ❤️

Dette innlegget er ikke myntet på noen, jeg mener bare at vi sender ett farlig signal og vi må faktisk tenke på hvilken rolle vi spiller for veldig mange. Gode holdninger og måten vi snakker med hverandre på bør vise respekt ikke negative ødeleggende og ting som er ment til og skade andre.

Det er så enkelt og kritisere andre og være stygg når man sitter bak skjermen og ikke ser reaksjonen til mennesket som mottar det. ❤️

 Vi er influensere, vi bør stå for bra ting! 😁❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer
    1. Håper du fortsetter å konsentrere deg om din egen blogg og ikke leser og kommenterer så mye på negative utspill fra andre.
      Det er viktig at du eier din egen blogg og former den uten for mye påvirkning fra andre. Påvirkning vil komme snikende hvis man leser dritt om seg selv opp og ned i mente💔
      Stay strong 💪

      1. Prøver og unngå det og klarer det helt til når det kommer til kommentarfelt der jeg får varsler på Facebook. Prøver og holde fokuset der fokuset skal være, her på denne bloggen og innholdet ❤️

    2. Jeg blir redd for at noen skal gjøre deg engstelig for og blogge.

      Denne bloggen er en av de faste nettsiden jeg besøker på PCen hver dag. Det er ikke så mange, det er vel studio.youtube.com for og legge ut videoer, Facebook + noen av de domenene jeg ønsker og utvikle som jeg aldri får til uansett.

      Automatisk trykker jeg inn monica så kommer resten av URLen opp. Den betyr visst veldig mye,

    3. Du har så fine holdninger og er så positiv! Jeg heier på deg! Ikke bry deg om noen kritikk fra andre, det er så urettferdig og ikke berettiget i det hele tatt. 🤗🥰😍 Du har mange som er veldig glad for å lese bloggen din! Klem. ❤️

    4. Fokuser på din egen blogg du og glem de som føler de må kritisere. Du er særdeles viktig for oss som følger deg, så ikke la deg bryte ned av andre ❤️🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg