Megastor drittdag!

Noen dager klarer man ikke å redde inn igjen og man må bare presse seg igjennom dem, man vet jo at morgendagen blir bedre men sannelig om det hjelper akkurat i nuet.😳 Denne dagen kan bare gå og legge seg og jeg gleder meg til kvelden kommer slik at man kan sove og våkne til en helt ny dag.

Det er heldigvis ikke ofte det hender at dagen allerede blir ødelagt ifra start men dagen i dag klarer jeg ikke å redde hva en jeg prøver.  Jeg pleier alltid og si at man må fokusere på de positive tingene, se de små gledene i livet men noen ganger går maskineriet mitt tomt for drivstoff, i dag føles alt bare tomt og det føles som om verden er helt opp ned. 😞

Usj så jeg hater slike dager 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg