Make love Not war

Usj, i dag har jeg virkelig vært litt stressa dere! 😞 Komplikasjoner etter operasjonen til mamma var ikke noe jeg hadde tatt høyde for men sist jeg snakka med henne gikk det bra men hun hørtes fryktelig sliten ut.❤️

Blodtrykket var skyhøyt en stund men de klarte å stabilisere det med medisiner, takk og lov for det! Nå vil vi bare ha henne hjem, frisk som aldri før!🌹

En melding tikket inn om at det igjen blir skrevet om meg av en medblogger her inne som tydeligvis ikke klarer å la det være, det er igjen og igjen det samme og jeg fatter rett og slett ikke hvorfor enkelte får drive på som dem vil på en såpass seriøs plattform som dette er. ALT for å henge ut andre.

 

Jeg klarer ikke å sette meg inni tankegangen, motivet liksom….

 

Jeg er ikke skapt for slike usjarmerende egenskaper.

 

Nei jeg har det veldig bra i livet mitt, jeg vet hva jeg står for og hva denne bloggen betyr for veldig mange. Jeg bryr meg rett og slett ikke om mennesker som i enhver anledning nærer seg på og trykke andre ned for så og spille offer.

 

Nå skal jeg nyte resten av kvelden! ❤️ i morgen venter skole igjen og jeg må igjen mobilisere ALL fokus som jeg kan! det er ikke det at det ikke interesserer meg, overhode ikke! men det er såååå grufullt og sitte foran en skjerm. 😬

Jeg har pakka meg inni badekåpa til Sebastian, tatt meg en lang og varm dusj og er veldig klar for å flate ut i ordets rette forstand! 

 

Make love, not war❤️

Stor klem 🌹

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Nå måtte jeg dessverre inn og lese hva den bloggeren har lirt av seg denne gangen. Jeg har egentlig helt sluttet å lese bloggen hans. Oppskriften hans er ganske så tradisjonell. Når han kjeder seg, eller begynner å synke litt i lesertall lirer han av seg ei lang lekse hvor han kommer med spark til en eller flere av oss for å få oss til å bite på agnet og skrive om han i et innlegg, helst med link, slik at han får flere klikk.
      Vel, jeg gidder ikke bidra til det . og derfor leser jeg svært sjelden, nesten aldri den bloggen. Jeg er overbevist om at jeg ikke går glipp av noe.
      Nå lurte du meg inn, og jeg fikk bekreftet det jeg alt visste. Vi går ikke glipp av noe med å hoppe over den bloggen. Mye lettere enn å sitte på fingrene når vi blir provosert av hva han skriver.
      Han er som vanlig bare ute etter å lage bråk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg