Lørdag på HELT nytt vis!

Dette har vært den første dagen på det jeg kan huske at jeg har fått følelsen av å ha helg! 😁 der faktisk roen rekker å senke seg over en og man føler at man faktisk kan slappe av. ❤️

 

Ellers pleier det alltid å stå mange ting på agendaen også i helgene men denne helga har vi bevisst gått inn for å faktisk ikke ha en eneste plan og faktisk gjennomført det! 

 

Vi har hatt nulltoleranse for stress og det har funket!😁

 

Jeg har igjen laga pastasalat ala Monica og nå står min kjære på kjøkkenet og lager pannekaker til oss, jeg har bare gått og sulla i leiligheten og kosa meg. En ekte lørdagsstemning og jeg nyter hvert eneste sekund av denne dagen her. ❤️

 

 

Den fineste lørdagen jeg har hatt!

 

 

En lite produktiv men etterlengta dag!🫶 noen ganger må man bare koble helt ut! jeg går utfra at det er det som er poenget med lørdager? å hente seg innigjen etter uka og gjøre seg klar for ei ny? det føler jeg har virkelig har gjort i dag.❤️

 

Ønsker dere en riktig god helg, ta vare på hverandre ❤️

 

 

 

 

 

Skål! Det er helg ❤️

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

Siste innlegg