Lets talk about sex!

Helt ærlig så har jeg ikke noe naturlig og godt forhold til ordet sex og jeg kjenner at det kryper inni meg bare jeg nevner det, det finnes ikke naturlig og snakke om og jeg kjenner at jeg er LANGT utenfor egen komfort sone. Men nå snakker jeg om alt på denne bloggen og ønsker og vise hvem jeg er med alt det innebærer, historien min er preget av sex men på den dårlige måten. Sex har aldri handlet om lyst for meg.

 

Første gang intimsonen min ble brutt var av en gammel mann når jeg var 5år gammel, første gangen jeg hadde det som skulle være min første gang med sex ble jeg voldtatt av den store forelskelsen min, jeg har blitt voldtatt av min beste venn, kjæresten min og av ett menneske jeg aldri hadde møtt før (sistnevnte var verst). Jeg har en dårlig historie med dette som skal være så vakkert og dette som absolutt alle nå på død og liv skal snakke om, for meg finnes det ikke naturlig. Da sistnevnte skjedde satt en andreperson i rommet og så på alt som skjedde, etter at han var “ferdig” med meg spurte han vedkommende om han også ikke kunne få lov. 

 

Jeg har på ekte fryktet mitt eget liv flere ganger og har blitt reddet i siste sekund, jeg har opplevd at to menn har angrepet meg i ett smug på Sandane av alle plasser og jeg har hatt englevakt flere ganger. Jeg har også flere ganger opplevd og bli tafset på av gamle menn når jeg har sovet ut rusen på  en eller annen sofa, jeg har rett og slett hatt veldig mange dårlige erfaringer med dette som skal være så vakkert og imellom to mennesker som elsker hverandre. 

 

Sannheten er at jeg har brukt sex som selvskading, etter voldtektene har jeg ligget rundt for og døyve smertene for så og sitte i dusjen for og bli ren igjen, ren følte jeg meg ikke før jeg tok ett oppgjør, tok min egen seksualitet tilbake og ble glad i meg selv. Når jeg skriver om dette så tenker jeg det er rart jeg våger, å være ærlig om alle disse tingene men det er faktisk det eneste som virker, jeg vet at så mange jenter og gutter sitter der ute og skammer seg over ting andre har påført dem, jeg har opplevd så mange ulike varianter av voldtekt, i så mange ulike settinger og det blir faktisk ikke bedre om vi ikke snakker om det. 

 

Det kryper fortsatt inni meg når jeg åpner munnen om dette, men etterhvert så blir skammen borte, denne skammen som aldri var meningen og ligge på meg, denne byrden som jeg bærte på i så mange år fordi en gammel mann tenkte på en 5åring som sexy, jeg har aldri følt meg sexy fordi så mange har utnyttet kroppen min, så mange har sett på meg som ett objekt dem kunne bruke men den samme kroppen har bært meg igjennom helvetet og tilbake igjen og nå hedrer jeg den tross ekstra kilo og skavanker, nå klarer jeg og se skjønnheten i de små tingene, jeg titter meg ikke lenger i speilet og tenker på hvor stygg jeg tenker jeg er, voldtektene har gjort at jeg mange ganger har tvilt på min egen verdi men jeg har funnet ut at innpakningen ikke har noe å si lenger, jeg har ikke mistet sjelen min og kjærligheten jeg føler i hjertet, jeg er ingen ødelagt menneske og har aldri vært sterkere noengang. 

 

Det er på tide at jeg våger og stå frem med dette, det er på tide at jeg tar tak i disse traumene og tar oppgjøret mitt, det er på tide at vi slutter og skamme oss over overgrepene og tar makten tilbake der den hører hjemme. Så mange opplever at grensene en selv setter for seg selv blir brutt, så mange opplever og sitte i dusjen og aldri bli ren, så mange sliter med dette helt aleine og så mange går rundt fri som fugler og har ødelagt livene til noen som aldri kommer seg videre.

 

Jeg skammer meg ikke lenger. 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

10 kommentarer
    1. Du er en tøff dame som jeg har stor respekt for. Alt du har igjennom då vil jeg si respekt du er kommet så langt så skriver du dette så er vanskelig å vurderte å slette men postet likevel er tøft gjort. ❤️

    2. For mange år siden var jeg så heldig å få delta på en studietur til USA der vi fikk følge en gruppe personer som hadde vært utsatt for incest og seksuelle overgrep. Det jeg husker aller best derfra er måten de alle presenterte seg på: Først sa de navnet sitt og så: “I am a survivor”. De sa det med stolthet!
      Når jeg leser mye av det du har skrevet så tenker jeg at dette også gjelder for deg.

      “A survivor would be someone that went through the worst and still succeeded to get past it. Theyd use their instincts to survive, and theyd have to use a lot of their knowledge in order to succeed. A survivor is someone that has gotten past an obstacle or challenge somewhere some point in their life”..

      Lykke til videre med livet ditt

    3. Hei.
      Har så stor respekt for deg som deler dette med oss.
      Ingen kan se hva vi bærer inni oss. Godt at du snakker om det og tar tak i det vonde.
      Stå på tøffe jenta.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg