Kickstart på dagen!

 

Nå er det virus all over the place og vi starter med testing som nesten det første vi gjør når vi slår opp augene! Safety first og alt det der.

Jeg har fått sovet igjennom hele natten! Mektig hoven i ansiktet men ingen smerter ❤️

Nå gleder jeg meg bare til og komme meg avgårde på jobb og lære enda mer! Dette blir en god dag, jeg bare kjenner det på meg ❤️

Ha en strålende torsdag alle sammen 🌹


 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=

2 kommentarer
    1. Åhh så bra at du ikke har smerter gode du. Skal teste for corona idag jeg og. Skremmende hvordan covid øker.
      God god klem til deg. Gi en til gubben og

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg