Jeg må skaffe meg besøksforbud

Jeg går og bærer på noe vanskelig som kom tydelig frem i går da jeg møtte en av disse spøkelsene ifra fortiden, det kan dere lese om her: HER

Problemet mitt er at tilliten til politiet er skadet etter at det ble sakt noen ord i rettsaken der jeg mistet barna mine, en politi sa ordrett i retten: “Det er vanskelig og snakke om en voldtekt som aldri har skjedd” der politiet omtalte saken der jeg ble voldtatt imens en person satt og såg på, denne mannen som satt og såg på at det skjedde sa ordrett etter overgrepet “Kan eg og få lov?”, der han henvendte seg til mannen som akkurat hadde voldtatt meg. Etter denne hendelsen har jeg faktisk opplevd flere voldtekter men har fått en så traumatisk opplevelse med kontakten med politiet at jeg faktisk ikke har gjort noe med det. Jeg kan også si at dem som har gjort dette med meg har i senere tid måttet sitte inne flere ganger for voldtekt på andre jenter, så om jeg hadde klart og anmeldt disse tilfellene så hadde kansje disse jentene sluppet og gå igjennom det samme som meg, dette er noe jeg må leve videre med, denne byrden av at jeg faktisk ikke stoppet det på en syk måte. 💔

 

Jeg har store problemer med tilliten til å gå til politiet og fortelle om opplevelser jeg har hatt men innser nå at jeg må gjøre noe, jeg kan ikke leve med at disse spøkelsene ifra fortiden kontakter meg, truer meg og gjør livet surt når jeg har jobbet så hardt for og bygge meg opp. Jeg vet nemlig at den ene slipper ut av fengsel snart og jeg vet at han vil gjøre alt i sin makt for og ødelegge livet mitt.

Det er første gang jeg skriver om dette, jeg gjør det for og vise styrke, jeg gjør det for og bevise for meg selv at jeg ikke lar meg knekke av psykopater og at jeg for første gang i mitt liv klarer og stå imot både trusler og nedrige mennesker. Den ene av disse spøkelsene ifra fortiden gjør alt for og få kontakt med meg, og tidligere når jeg unngår å svare kontakter han familien min og alle som står meg nær, han truer også med og kontakte ungene mine, han bruker alt for og presse meg men denne gangen er jeg rusfri og sterkere en noensinne, jeg må bare ta noen forhåndsregler fordi jeg vet at helvetet vil brake løst snart og jeg har ikke tenkt og la dette mennesket få påvirke meg lenger.

 

Jeg lar dem ikke vinne denne gangen. Jeg har bestemt meg for og lufte tankene mine med politiet slik at dem i det minste kan gi meg ett besøksforbud, jeg kan ikke overse det lenger fordi livet mitt er så viktig for meg, jeg har også innsett at jeg skal slippe og leve med dette aleine.❤️

Jeg står for åpenhet også når det er ubehagelig og slippe dere inn helt på privaten. Dette er faktisk det mest krevende innlegget jeg har skrevet.  ❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

14 kommentarer

Siste innlegg