Jeg må møte gjerningsmannen på ukentlig basis

I dag skjedde det samme som ofte skjer i livet mitt, jeg står ansikt mot ansikt til mennesket som har ødelagt meg fullstendig, mennesket som har slått dritten utav meg og som har nesten klart og knust meg. Mannen som har voldtatt meg, kastet meg nedover en bakke og har brukt meg som en punshingball så mange ganger at jeg har mistet tellingen. 

For bare ett år siden ville hele uka mi blitt ødelagt, jeg ville først gått i panikkangstanfall som ville vare ifra 1 time til ett døgn, det ville bare svartnet for meg og jeg ville mistet kontrollen over meg selv. For bare ett år siden ville livet blitt avlyst og jeg hadde blitt liggende i fosterstilling og grått, men jeg er sterkere! Jeg har brukt hundrevis av timer i behandling for akkurat disse møtene, der denne mannen er så nær meg at jeg kan kjenne hans nærvær på kroppen.

 

Fortsatt må jeg puste, jorde meg og tenke på hvor jeg har komt i livet, jeg må minne meg på at livet mitt er godt nå og at han ikke lenger har den fullstendige kontrollen over meg. Slagene hans betød ingenting, slagene bare var vonde idet knyttneven hans berørte huden min men den psykiske belastningen har tatt mange år og komme seg over.

I dag tok jeg makten tilbake igjen og vil bruke denne opplevelsen til og gjøre meg selv sterkere, jeg har gjennomgått store traumatiske opplevelser på grunn av ett usselig menneske som i sitt eget hode rettferdiggjør alt han har gjort. I dag var makten min når jeg unngikk panikkangsten, jeg unngikk og la han ha kontrollen over meg og mitt liv og det ønsker jeg og fortsette og gjøre. Jeg må sikkert forholde meg til dette mennesket i mange år fremover, men for hvert møte der han er nær meg så kjenner jeg at jeg blir sterkere og en dag vil det ikke påvirke meg i det hele tatt.

Jeg aner ikke hvorfor jeg deler dette men ordene bare strømmer på og akkurat nå har det aldri føltes bedre og lette hjertet sitt. Takk for at dere lytter. ❤️ La aldri ett annet menneske legge en hånd på deg i sinne, noengang💔

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

12 kommentarer
    1. For en styrke og kraft du har ❤️
      Kun de som har opplevd fysisk og psykisk vold, vet hvor hardt det setter seg i kroppen… i lang lang tid.
      Håper du kjenner på stoltheten over å kunne vise den personen, at du har klart deg, og sikkert bedre enn personen.
      Du har all grunn til å heve hodet høyt,, og spankulere rank forbi.
      Ønsker deg det beste livet har å by på 🥰

      1. I dag kjenner jeg faktisk på litt stolthet og det er ikke ofte jeg gjør 😀 på tross av at møtet var ubehagelig tar jeg noen skritt i riktig retning ifra hver gang dette skjer.
        En slags mestring oppi det hele 🌹

    2. Den styrken du har … 👏❤️. Den styrken mangler denne gjerningsmannen fullstendig. Hans slag vitnet nok om avmakt og ikke om styrke. Du er fenomenal ! Stor styrkeklem 🙏🥰

    3. Du er ei klok dame! Synes det er fantastisk at du tenker at barna dine skal fortsette å bo i fosterhjemmet! Det er ikke mange biologiske mødre som hadde vært så kloke og rause, de fleste hadde tatt opp kampen. Men du har skjønt hva som er det beste for barna dine! Og må si jeg er imponert over deg, over din framgang her i livet! Du har virkelig tatt kontrollen over livet ditt! Og du har lært deg mange teknikker for å stå i vonde og vanskelige ting også! Og for å ha en best mulig hverdag!
      Heier på deg!

    4. Så fantastisk at du klarer å finne styrke i disse møtene med dette menneske. Du vokser, og han blir mindre og mer ufarlig til han til slutt ikke vil klare å påvirke deg i det hele tatt. Blir varm om hjertet når eg ser hvor langt du har kommet ❤️🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg