Im born this way!

Aldri før har jeg snakket om min egen seksualitet eller privatliv når det kommer til min legning og jeg har egentlig ikke hatt noe behov for og snakke åpent om det heller, jeg har endt opp med en mann som elsker meg men det er faktisk bare helt tilfeldig at det ble en mann. Veldig få vet at jeg er bifil men jeg har faktisk bodd sammen med en jente før og har utforsket både det ene og det andre kjønnet fordi jeg har hatt friheten til og gjøre det.

I Norge er det heldigvis ingen som bestemmer over hvem man kan ligge med eller elske men fortsatt har vi en LANG vei og gå når det kommer til og bli akseptert for den man er og ikke minst hvem man elsker, jeg ser fortsatt at homofili blir forbundet med pedofili og jeg kjenner at jeg raser innvendig når jeg ser ulike kommentarfelt som lyser dårlige holdninger. Jeg tenker vi er komt til 2021! 

Da min seksualitet startet så startet den faktisk med at jeg fantaserte om jenter, det var jenter som fattet min interesse og jeg husker jeg var livredd for gutter på den tiden. Jeg kan også bli betatt av jenter og ser faktisk ikke forskjellen på kjønnene men ser menneskene bak. Dette er min rettighet her i Norge fordi dette landet er fritt, men langt ifra fordomsfri og trygg for mennesker med en annen legning enn heterofili. 

Da jeg startet denne bloggen skrev jeg ett innlegg om min bestevenn som ble slått ned på gaten i Oslo og kom ifra det med livet i behold bare på grunn av flax! dette innlegget ble lest av mange kjente mennesker som kjemper for denne kampen hver eneste dag og jeg ønsker og belyse den nok en gang! Her finner dere linken til innlegget som førte til at min bestevenn ble bedt ut på arrangementer og fester. Jeg unner han alt her i denne verden <3 https://monicavederhus.blogg.no/min-homofile-bestevenn-ble-slatt-ned-pa-36934033.html

Nå er det den tiden på året der vi hører masse om Pride! det blir ikke på samme måte i år på grunn av pandemien, men jeg håper at alle viser sin støtte til dem som har gått veien før oss og banet vei for at vi kan leve ett trygt og godt liv med den man elsker, uansett kjønn.

Del gjerne innlegget og spre budskapet! slike ting som skjedde med Kasper skal IKKE skje i dagens Norge.

Poenget er at jeg driter i hvem du ligger med så lenge du er ett bra menneske ❤️

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg