Heilt fullstendig øydelagt!

Jeg har ikke vært nedpå siden 07.45 i dag tidlig!😳

Jeg har sprunget rundt som Snurre Sprett og svingt meg ifra ting til ting som Julius i toppen av ett tre!😂

På slutten måtte jeg bare ringe Sebastian og meddele at jeg måtte jobbe overtid så han fikk fikset seg sjåfør, dagen for å ikke komme i mål uansett hvor fort du jobber. Jeg har multitasket i verdensklasse!😁🤭

 

Nå er jeg faktisk så sprengt at det eneste jeg har lyst til er å drukne i sofaen, få på meg de letteste klærne jeg eier og ikke rikke meg av flekken resten av dagen! jeg skal på lading til i morgen for en ny runde! en meeget viktig dag venter meg. ❤️

 

Etter en slik dag passet innlegget jeg postet i dag tidlig ypperlig! slik at noen ikke tror at jeg klager over jobben min, den er faktisk helt perfekt for akkurat meg med lopper i blodet og masse å gi. 👇

https://monicavederhus.blogg.no/jeg-horer-mallorca-kaller-i-det-fjerne-men-forst.html

 


Etter at jeg omsider kom meg ifra jobben måtte jeg handle også! 😬 egentlig utsetter jeg det til det er helt nødvendig, jeg kjenner at jeg bare blir provosert over hvor dyr maten har blitt og unngår å handle om jeg ikke absolutt må. Dagen i dag var intet unntak men jeg merker at jeg har blitt flinkere å velge mat utfra prislappen som vises på labelen.

 

Telefonen min har ringt med jevne mellomrom som alle dager siden den store eksplosjonen her i heimen, jeg kjenner at det koster meg skjorta og unngå ett menneske som har vært en del av livet mitt siden jeg ble født 💔 Hver gang jeg titter på mobilen og ser navnet så kjenner jeg at hjertet mitt brister, men jeg innser at å ta telefonen bare vil starte noe jeg prøver å unngå.

 

Jeg har rett og slett ikke kapasitet til å ta over meg andres problemer med livet, jeg kjenner at jeg har nok med meg selv og mitt for tiden og når noen ikke har forandret seg på 35år så tror jeg neppe det noensinne vil skje heller.

 

Å være pårørende er noe dritt!💔

Tøffe valg og en hjertesorg uten sidestykke, jeg er SÅ mye flinkere til å råde andre i slike situasjoner, når det kommer til meg selv er det vanskeligere å forholde seg til. NÅ skal jeg innta sofaen, spise Fjordland med god samvittighet og legge meg på lading!❤️

 

I morgen er den store dagen, opptakssamtale og en ny dag på jobb! i natt må jeg sørge for å sove skikkelig for i morgen skal jeg virkelig selge meg selv inn.😁🤭

 

FOR en dag dette har vært venner!😁❤️

Håper dere har hatt det roligere en det jeg har hatt og at dere er fornøyde med starten på uka så langt! stor klem🌹

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Varme tanker til deg! Håper at du greier å legge det vonde litt unna og bare ha fokus på den viktige opptakssamtalen. Det MÅ gå bra! Husk at det er veldig mange som ønsker deg lykke til med dette i dag! Det er nå det gjelder. Styrkeklem fra meg! 😍🥰🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg