Jeg hører Mallorca kaller i det fjerne, men først

Etter en superrask fridag er det atter igjen mandag og jeg skal tilbake til stedet som inspirerer meg mest av alt i verden! 😁arbeidsplassen min som får meg til å ha lyst å være den beste utgaven av meg selv og som driver frem det beste som finnes inni meg. ❤️

 

Mitt største mål her i livet er å kunne utgjøre en forskjell hver eneste dag, om så bare å gjøre dagen i dag litt lysere, om bare så å gjøre noe lite som betyr noe.🌹

 

Å være ett medmenneske er den viktigste oppgaven vi mennesker har, alle som er mennesker har dette som den viktigste jobben på lista! Jeg anser det som våres mennesker fordømte plikt å være ett medmenneske for alle vi møter i hverdagen våres.

 

 

Å løse floker er min spesialitet! å klare å få frem smilet i ansiktet på ett annet menneske er noe av det beste jeg vet i hele verden og om jeg får noen til å le så har jeg oppnådd alt jeg ønsker meg. Når jeg ser lettelsen i ansiktet på noen som føler seg forstått blir hjertet mitt komplett og jeg ånder og lever for at menneskene jeg har rundt meg skal ha det bra.❤️

 

Jeg har virkelig drømmejobben når jeg kan virkelig glede meg på vei til arbeid! 😁 når man kjenner at man er motivert til ei ny uke og at man sitter med positive tanker rundt uka som kommer, ikke alle er så heldige og jeg er veldig klar over hvor privilegert jeg er.

 

Jobben som erfaringskonsulent er det beste som har skjedd meg!❤️ det har gitt meg en mening, noe å gå til og noe som utfordrer meg hver eneste dag. Ingen dag er lik og jeg kjenner sommerfugler i magen og spenning hver eneste gang jeg setter meg i bilen og tar fatt på en ny arbeidsdag. Ingen vet hva dagen bringer av floker, samtaler og løsninger.

 

 


I morgen venter opptaks samtalen til drømmeskolen for erfaringskonsulenter i Trondheim og jeg kjenner at denne uka blir vanvittig spennende! 😬

 

Nå sparker jeg i gang nestsiste uke før Mallorca og det kribler i kroppen etter å komme i gang!😁

 

Ha en deilig start venner🌹

 

Utsikten min i dag ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg