Ekstrem makeover

At noe så lite skal bety så mye! noe så enkelt og elementært som man egentlig ikke tenker over til vanlig men som blir ekstremt viktig i slike situasjoner. I dag har svigermor vasket håret mitt etter 2 dager uten å dusje og jeg føler meg som ett helt nytt menneske! før vasken følte jeg meg syk, så syk ut og var syk, etter føler jeg meg nesten litt friskere. 

Små barn og gleder! for meg skal det ikke mye til og glad er jeg for det, dette trengte jeg før 4 timer med båttur med nyoperert rygg. Dette vil bli smertefullt men jeg har i det minste nyvasket hår.

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Hei Monica. Prøv å finne deg ein plass på båten der du kan strekke deg ut.(var nokre seter ca. midt i der dette var mulig ein gong eg tok same turen). Kanskje du kan låne med eit pledd frå dei du bur hos no. God tur heim og flott at Sebastian er med deg🙋‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg