Dramaalarm!

God morgen solstråler!☀️

Dere føler dere kanskje ikke som solstråler selv men for meg er hver og en av dere lysglimt i hverdagen som gjør den enklere ❤️

I går var dramafaktoren stor her en stund, jeg var bokstavelig talt livredd her en periode og jeg klarte rett og slett ikke og samle meg.😳 Da jeg oppdaget en stor hevelse på ryggen raste tankene og disse verst tenkelige senarioene gikk igjennom hodet helt ukontrollert, det virker dramatisk men det var det faktisk også. 😞

Jeg pleier og ha hodet med meg i alt jeg gjør men i går nådde jeg en mental bunn, jeg har bitt i meg så mye den siste tiden i det håpet om at dette vil gå bra, så når noe kommer inn og truer dette glansbildet jeg har så rakner det rett og slett for meg. 

,

Det positive med og nå bunnen er faktisk at det bare kan gå en vei videre og det er oppover, men jeg satte overhode ikke pris på opplevelsen i går og det viste meg hvor fort tingene kan forandre seg. Jeg setter ikke pris på overraskelser av denne sorten. 

Nå skal jeg prøve og samle meg og ringe det lokale legekontoret, hevelsen er like ille og jeg ønsker at noen ser på det og beroliger meg litt. Jeg makter ikke å gå og være redd lenger.

Takk for at dere er der for meg ❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

Siste innlegg