Alvorets time

Akkurat på denne tiden kom telefonen sist og jeg måtte kaste meg rundt og endre alle planer, jeg var midt i pakkingen sist da alt ble endret iløpet av en kort telefonsamtale, det er der frykten ligger denne gangen at plutselig blir denne mentale prosessen avsluttet uten resultatet, at jeg atter igjen må gå denne heftige runden med meg selv, denne gangen vet jeg ikke om jeg hadde taklet det like godt som sist. 😳

 

 

Forrige gang følte jeg en slags lettelse, denne gangen ville det bare vært en stor skuffelse og jeg krysser alt jeg har for at telefonen min holder seg stille til jeg faktisk sitter på båten!

 

Magen tar kollbøtte annenhvert minutt og jeg prøver og distrahere meg med serier imens jeg pakker kofferten, jeg gjør ALT i min makt for og holde tankene på avstand og får lettere panikk når dem når meg igjen. Jeg skrev i forrige innlegg at jeg skulle lakke negler, jeg er korttenkt i dag og kom selvsagt ikke på at det ikke funker når jeg skal operere, jeg skal pakke neglelakken og lakkere hver eneste negl når jeg er ferdig bare for og feire overstått dyst! 😁

 

Nå er det bare ett par timer til båten går, hvert eneste minutt går i sneglefart, det er som og være med på en karusell man helst ikke ønsket og følge og tar meg selv i å sitte på nevene. 😂

Fy fader for en tirsdag folkens! 😳😂

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Hei. Jeg lå klar i sykesengen til å bli kjørt ned på operasjonsbordet, så kom ei sykepleier inn og sa at operasjonen i ryggen måtte vente for oprasjonslegene ikke rakk å operere før en annen dag. Det var kipt…😍😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg