6 er magisk!

6 er mitt nye lykketall 😁 på den sjette natten har jeg ikke våknet en eneste gang! 😁 jeg har ikke måttet ta smertestillende og jeg har ikke våknet av «liggesmerter» heller, disse smertene i hoftene fordi man ligger i en bestemt stilling har jeg sluppet unna i natt og natt nummer 6 har vært magisk! NÅ kan det faktisk bare bli bedre og bedre og bedre ❤️

Jeg håper dette blir dagen der jeg faktisk kan gå uten og måtte bruke disse sterke smertestillende som jeg egentlig er livredd for og bruke ❤️ Jeg håper dette blir en bra dag for det trenger jeg akkurat nå.

🤞🤞🤞

 

Innimellom har jeg lurt på om jeg har tatt feil valg ved og legge meg under kniven, smertene har gjort at jeg har tvilt på min egen dømmekraft, sannheten er at jeg ikke kunne fått ett fullverdig liv slik jeg hadde det før operasjonen. 💔 nå har jeg i det minste en tjangse til og få det ❤️

Verden venter på meg der ute, det er så mange ting jeg ønsker og oppleve, nå skal jeg bare leges og komme meg på beina igjen og ingenting motiverer mer en å dokumentere også denne reisen her hos dere ❤️😁

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer

Siste innlegg