Vi pakker og drar

                             FOR EN HELG! ❤️

Jeg sitter her og er litt trist fordi helgen har gått så fort! Det har sust forbi og snart er det over. Denne helgen har vist meg hvorfor jeg lever ett rusfritt liv, denne helgen har samtalene gått innpå meg på en helt annen måte, og denne helgen har bevist for meg at det vi driver med faktisk nytter. I fellesskap med andre føler jeg meg best, og jeg vet at jeg har samtlige i ryggen min anytime. Tenk å ha fått en storfamilie på kjøpet? Tenk så heldige vi er, og tenk så mye mer vi faktisk kan utrette til neste år når vi møtes igjen, akkurat her vi sitter nå! 

I gårkveld så ventet jeg til det lengste med å gå og legge meg, jeg måtte nesten bruke fyrstikker for å holde øynene åpne, men det sier litt om hvor givende det er å være sammen med en slik gjeng. Jeg har funnet sjelefreden, denne helgen har vært emosjonell for meg, jeg har grått opptil flere ganger, bare fordi jeg ser viktigheten av det vi gjør hver eneste dag, og denne helgen behøvde jeg virkelig! Tusen tusen takk for at vi får lov å være en del av noe som har eksistert i 50år! Rusettervernet feirer 50år, og vi har hatt en kjempehelg gratis her på Leikanger fjordhotell! Vi har spist mer mat enn det jeg har godt av, og jeg har vært stappmett hele helgen, og det har vært en lett blanding av avslapning og sosialt samvær. Vi har kosa oss fra begynnelse til slutt, og dette gir oss bare om mulig enda mer lyst å være en del av dere herlige mennesker, som har jobbet for å bryte veien for oss som kommer etterpå.

Rusettervernet for meg betydde ingenting, og jeg ante ikke hva det gikk utpå eller hva dem gjor, jeg er stolt over at jeg kan si at jeg representerer noe så viktig, at jeg er en del av noe som er så mye større enn meg selv, og at dere aldri har tvilt på meg, men gitt meg tilliten når ingen andre ønsket å gi meg den. Dette ønsker jeg virkelig å få lov å være med på mange mange ganger til! 

Vi kom hit med full bil, og reiser tilbake med full bil, for vi har vunnet gevinster, så det holder! Laget mitt vant ikke i poeng når det kom til quiz men jammen tok vi igjen på lagnavn, og gikk av med seieren. For meg er det viktig å vinne akkurat den, når IQ-en min ikke alltid er på topp og noe å skryte av! Jeg føler meg en smule fyllesyk i dag, en kombinasjon av rangling og å ha det helt vanvittig morro fører til a blast from the past, men heldigvis så forsvinner den like fort som den kom, og er nok en påminner om hvor jævlig det er å være avhengig av rusen som bare smaker godt noen timer, før helvetet starter igjen.

 

Nå skal jeg spise frukost, selvom jeg er mett etter gårsdagens matmaraton! Og vi skal ha ett møte før vi reiser herfra. Alle inntrykkene må bearbeides og det vil ta tid for meg, men jeg er helt vanvittig lykkelig, motivert og jeg har blitt ett sterkere menneske av denne helgen. 

 

Følg gjerne denne bloggen ved å trykke på bloglovin-knappen nederst i venstre hjørne! Eller meld deg inni gruppen tilbaketillivet på facebook! <3 love u all 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg