Vi klarer alt sammen!

God søndag til dere alle! jeg håper dere har fått mer utav helgen enn det jeg har for her har det ikke skjedd mye. 😂

Mye har derimot skjedd denne uka! og jeg lever på alt jeg har fått gjort nå når det har stått litt stille her hos meg, jeg har nemlig en rygg som verker og nettene er preget av mareritt og traumer. Jeg satser på at det blir bedre etterhvert.❤️

Denne uka startet arbeidet med og rydde loftet, det startet egentlig med at jeg skulle ha ned all julepynten så ballet det bare på seg. 😂

 

All julepynten er komt ned og halve loftet er ryddet nå, hjemmet mitt er omforvandlet til ett skikkelig julehus!😍🌹

 

 

Starten på prosjektet

Vi har offisielt tatt jula tilbake, vi har faktisk klart og erstattet dårlige følelser rundt denne høytiden og nå bare gleder vi oss over alle disse tingene som skal skje i desember. Grunnen til at jeg starter så tidlig er min egen helse, jeg aner ikke hvordan kroppen reagerer på kulden og jeg må benytte meg av gode perioder!

På fredager har vi laget oss en tradisjon! Hver eneste fredag skal det stå levende blomster på bordet når min kjære kommer hjem. Dette skal gi denne helgefølelsen vi har manglet etter at vi kuttet rusen.

Om jeg har lov og si det selv så er jeg veldig fornøgd med hvordan det har blitt og dette viser meg at jeg kan få til absolutt alt jeg virkelig ønsker. Jeg ser lyst fremover på fremtiden og krysser alt jeg har for at en jobb venter der fremme.

Alt dette var ca 10 sekker på loftet, jeg har sortert og organisert som en gæærn.

 

 

Jeg er så fornøgd med både julehuset mitt og livet! snart 2år rusfri og en hel måned røykfri! nå kan fremtiden bare komme for nå klarer vi alt❤️

 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg