Vi har tatt av oss gifteringene

Sorry, jeg måtte bare 😂

 

Vi har nemlig hatt en plan siden vi giftet oss 06.08.22 om å levere inn ringene våres, utvide dem og gravere dem på nytt! Jeg ønsket meg også en større diamant som man faktisk kan SE! 😁😂

 

 

I dag ble planen våres faktisk satt ut i liv og da jeg skulle ta av meg ringen ble det helt klart for meg at en utviding faktisk var nødvendig! 😬 Jeg er ennå helt hoven i fingeren og ringen ville ikke rikke seg uten lang tid med såpe og massering 😳

 

Det ble også klart for meg at diamanten i ringen er liten når hun på butikken ikke kunne se den før jeg forklarte at den var der 😂 Nå er det gjort og vi skal innom på mandag igjen for og ta ett mål til, denne gangen kan vi ikke risikere at det blir feil igjen! 😁

 

Hjemme er jeg allerede igang og har skrapa ferdig den ene veggen, jeg har lyst å male den slik at jeg får motivasjon til resten! For og se hvordan det blir for i mitt eget hode har jeg skapt ett bilde og håper at det måler opp til forventningene mine ❤️

 

 

Den malte døra i dag ❤️ to strøk med smooth white og vips så ser alt så mye finere ut!

 

Vi har også skaffet oppheng til det svære speilet jeg fant på loftet! 😁

Jeg gleder meg helt sinnsykt til og se hvordan det blir! Også der har det blitt skapt ett hærlig bilde i hodet mitt 😂 den kreative delen av meg som har vært død lenge våkner smått om sen opp ❤️

 

Min kjære mann ❤️ helten min! Bautaen og klippa mi har kjøpt meg en «ventering» da fingeren min ble rimelig naken og aleine, det er uvant å gå uten ring når man har gått med den samme siden 30.07.19 da vi forlovet oss ❤️ Om jeg ikke visste det ifra før av så vet jeg at jeg har verdens beste ektemann som jeg vet alltid er der for meg og når vi er to er alt så mye lettere ❤️😁 Jeg er rimelig lykkelig i dag ❤️

 

Min «ventering»

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg