Verdens heldigste jente speaking!

Herrelighet for en deilig jobbdag!😍 det skulle ikke vært lov og kalla det jobb en gang!🤭

Vi har nemlig slikka sol i hele dag!🌞

Jeg er verdens heldigste erfaringskonsulent❤️

 

 

Jeg føler meg ikke bare som verdens heldigste på grunn av den mest perfekte dag på jobb, men når jeg kom hjem hadde Sebastian shinet hele huset! 😳😁

Jeg har nemlig hatt en streik pågående her i noen dager, jeg har nektet å rydde opp i rotet vårt og har heller brukt den lille fritiden jeg har hatt til og gjøre lystbetonte ting ute i sola! jeg tror han har tatt hintet 🤭

Det var helt HIMMELSK å komme hjem til reint hus 😍

Nå skal vi ut med tanta og lærekjøre 😁

Kroppen er fylt med en ny energi, jeg makter faktisk å ha ett liv etter arbeid! det er noe helt nytt i tilværelsen ❤️

 

 

 

 

Jeg håper at denne lykken bare varer og varer og varer

La meg bare ha det slik for alltid 🤭❤️

Det er dager som dette som gjør at jeg velger å være rusfri, det er disse dagene som dette som gjør det hele verdt det ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. 💕 Bare lurer på: heter det lærekjøre på din dialekt? Jeg er vant til å si øvelseskjøre 😊
      Det samme med håndarbeidet ditt: jeg er vant til “strikkingen min”, mens du skriver “strikket mitt” 😊
      Også heier jeg på deg/dere hver dag! 👍👏👏👏

      1. Hei Bjørg <3
        Jeg vet ikke om det er dialekt men jeg sier og skriver lærekjøring og om strikket mitt så sier og jeg og skriver strikket mitt, eller strikkingen min
        Kjekt å høre ifra deg <3
        Ha en magisk søndag venn

    2. 👍 Takk for svar 😊 Hyggelig med tilbakemelding på kommentarer jeg legger inn. Og du er flink til å strikke 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg