Vaksineangst

I morgen er jeg satt opp for vaksinasjon og jeg har fått klarsignal ifra Haukeland om at det er det riktige og gjøre, jeg er LIVREDD! bokstavelig talt så kjenner jeg at angsten bare kommer nærmere etter timene som går og jeg får helt sikkert ikke sove i natt. Jeg er kjemperedd for at vaksinen vil trigge sykdommen jeg endelig har blitt frisk av, og at det autoimmune atter igjen begynner og angripe meg, frykten er jo reell da autoimmune sykdommer har en tendens til og oppføre seg helt motsatt av hva en forventer, og ingen vet hvor den kommer ifra. Nervene er til og ta og føle på. 

Det uvisse skremmer meg, at man ikke vet 100% på forhånd hva utfallet blir takler jeg heller dårlig, men håper at avgjørelsen er den riktige og at jeg nå slipper og gå og være redd for og smitte andre, det er der frykten ligger og ikke om jeg blir syk selv. 

All logikk sier at jeg skal ta den og at frykten bare er skapt av alt man leser i mediene, men innerst inne vet man at det er riktig. 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Hei😁
      Jeg har også litt helseangst og gruet meg skikkelig til å ta vaksine sist fredag.
      Jeg sov dårlig natten før og måtte mange ganger på do den fredagen med nervøs mage.
      Når jeg tok selve vaksinen gikk det kjempe bra..jeg fikk bare litt ondt i hode som bivirkning.
      Det var heldigvis ikke så skummelt som jeg trudde og blir å ta neste dose 😁👍
      Når æ klarte d, så klare alle det😅
      Lykke til og heier på deg

      1. Veldig greit og høre ifra noen som faktisk har vært redde selv for og ta denne vaksinen men som faktisk våget! det betyr mye skal du vite. Jeg tror jeg bare må holde det på avstand helt til jeg skal inn, holde hodet kaldt om du skjønner 🙂 Har aldri hatt helseangst før, så er noe helt nytt her i gården. Tusen takk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg