Utsatt for grove trusler

Og der skjedde det jeg har venta på, det jeg har bygd meg opp for, det jeg har brukt timesvis på og drøfte i terapi-timer.💔

Spøkelse ifra fortiden er ute av fengsel og det første som skjer er at det fylles opp med trusler på telefonen min, jeg leser dette mennesket klart og tydelig, jeg vet hva dette mennesket drives av og jeg vet at jeg aldri vil få fred.💔

Jeg vet at så lenge han og jeg lever vil hans mål alltid være og ødelegge, hans mission er ødeleggelse, hat og sinne og truslene har ikke endret seg på tross av mange år i fengsel.💔

 


Jeg forutså det, jeg timet det, jeg forberedte meg.🫶

Jeg er ikke den samme lenger.❤️

Å bruke de samme truslene som ble brukt for 3år siden treffer ikke meg lenger, jeg har vært i endring imens han er akkurat den samme. Jeg har utviklet meg, han har stagnert. 

Jeg har forberedt meg, jeg har hatt ferie, en pause men har hele tiden visst hva som ventet, nå er jeg klar og jeg vet akkurat hva jeg skal gjøre.

 

Ulykka førte til at jeg stilt og fredelig kunne forlate miljøet, jeg fikk den roen jeg behøvde og ingen ringte ned telefonen min eller sendte meldinger om rus, på grunn av ulykka fikk jeg ett fri-pass.

 

Dette fri-passet har jeg ikke lenger, denne ferien er over, men denne gangen tenker jeg ikke å akseptere det slik jeg gjor før, ingen menneske skal godta trusler, ingen menneske skal godta at noen andre skal diktere deg, ingen menneske skal akseptere å frykte at noen andre skal skal gjøre deg noe.

 

Alle mennesker fortjener frihet, også jeg.❤️

Grunnen til at jeg velger å poste dette innlegget er fordi istedenfor å true meg med barna mine som han har gjort i alle år, så truer han nå med bloggen. Om å ødelegge hele meg og alt jeg har vært de siste årene, derfor velger jeg og være åpen her slik at alle vet hva som foregår. Om det skjer noe, så vet jeg hvem som står bak.

Takk for at dere lytter. 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

12 kommentarer

Siste innlegg