Utroskap, narko og høglytt grining

Sier som Onkel P så fint synger!  Disse mareritta er så ekle og så ekte 😳

Vanligvis er det jeg som tar den helt ut i drømmene, sprekker og lager kvalm, marerittene handler som regel om at jeg fucker alt opp. I natt derimot har det handlet om min kjære som til sitt forsvar har lagt og sovet søtt og snorket ved siden av meg 😂

 

 


På de små usle 3 timene jeg har fått har han både smuglet narko og vært utro på verst tenkelig måte, på ett buss-stopp på Almenningsfjellet 😳😂 (alle som vet hvor det er vet hvor øde det er, midt oppå ett fjell og en veldig upraktisk plass for både utroskap og ikke minst narkosmugling) 

 

Det er ikke ofte jeg våkner i høylytt gråt som i natt 😳 men denne drømmen var så langt ifra virkeligheten at jeg ikke en gang klarer og ta den seriøst 😂 Etter og ha ristet av meg marerittet gikk det ett par minutter så lå jeg her og småflira for meg selv med min kjære snorkende bak meg 😂

Det  hjelper å «lufte» den her når den er fersk 😁

 

Mareritt er en del av denne prosessen og når det skjer mye i livet, er drømmeland mer intenst og jeg har mer virkeligfølte drømmer. Jeg har akseptert dem men det vil ikke si at det ikke er hysterisk morsomt og gjengi dem og gi min kjære en reprimande for nattens utskeielser både på rusmarkedet men også på damefronten når han våkner 😳😂

 

imens jeg venter på det kan jeg med den største glede fortelle at iløpet av de 3 timene med søvn jeg fikk har hevelsen på den opererte ryggen min gått litt ned, den gjør heller ikke så vondt som den har gjort  ❤️ En god festaften med flokken min var det som skulle til og jeg kjenner en ufattelig lettelse i hele meg! 😁

 


Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Godt å høre at du har humor oppi alt dette. Fortsatt god bedring.kos dere i påsken. Når påsken er over er du helt sikkert i mye bedre form

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg