Utroskap – Det ultimate sviket

 

I mitt utsvevende liv har jeg aldri forholdt meg til monogame forhold og har mine svik på skogen.

 

Sebastian er faktisk den eneste jeg har vært trofast imot og det ville aldri falt meg inn og hatt noen på si, vi er godt gift men har ikke store erfaringen med ekteskapet ennå og ett parforhold er en jobb i seg selv. Man må vanne plenen for at den skal være grønn og fin!

 

Jeg har mange ganger tenkt over grunner som kunne klart og splittet oss, vi har gått igjennom veldig mange store kriser sammen men har klart å bli sterkere og jobbet sammen de gangene det har røynet på. Når jeg tenker meg om så er det nok ingen grunn i verden for at jeg hadde gitt opp, jeg tror at uansett hva som ville skjedd så hadde vi klart å jobbet oss igjennom det og forblitt sammen. Med unntak av en ting!

 

Utroskap

 

Jeg har jo selv aldri vært trofast i forhold før jeg møtte min kjære ektemann så jeg har i grunn ingen rett til å si noe slikt men jeg tror at utroskap er det eneste jeg kan fantasere om som kunne satt en stopper for dette ekteskapet, jeg klarer på en måte ikke å forestille meg å kunne gå videre etter noe slikt.

 

 

 


Jeg ser jo mange som lever fine og lange liv sammen etter å ha gått igjennom slike svik men jeg klarer ikke å se for meg selv klare å gjøre det.

 

Jeg tenker at når man først er utro så er det automatisk over, at man har trådd over en grense der det ikke finnes en vei tilbake. Det kan være at jeg er dobbeltmoralsk men dette er noe jeg virkelig har tenkt mye på.

 

Det er overhode ikke slik at slikt finnes i vårt forhold og jeg klarer ikke helt å se for meg at noen av oss velger å gjøre noe slikt men jeg er en tenker og tenker over alle slags senarioer.

 

Jeg har en tro på at ekteskapet våres tåler det meste men jeg tror at jeg personlig har satt en grense ved utroskap. Da tror jeg oppriktig det aldri ville vært en vei tilbake for meg og jeg innser jo selv hvor feil det blir når en som aldri har vært trofast før sier noe slikt. 

 

 

Hva er deres meninger om dette? er det mulig å tilgi det ultimate sviket? er det noen poeng i å jobbe for ett forhold om utroskap skjer? jeg vil høre deres meninger om dette tabubelagte emnet!  

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Jeg hadde IKKE tolerert utroskap, for da er det INGEN vei tilbake🙈
      Jeg tenker at utroskap kommer når noe er riv ruskende galt i forholdet du er i🙈 Selv om den ene eller andre part blir såret, så er det bedre å gå ut av forholdet FØR utroskap skjer. Det er min mening!!!
      Jeg lever i et 25 års godt ekteskap, og vi er fornøyde begge to❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg