Uten søvn blir alt bare krøll!

Jeg er på dag nummer 4 uten medisinene for ADHD og en kjent bivirkning er ektefølte drømmer og dårlig søvn, i mitt tilfelle har jeg enda en diagnose som påvirker nettene nok ifra før og det hele har blitt en meget dårlig kombinasjon. Det har sittet langt inne å gi opp denne medisin-oppstarten, den har endret livet mitt i positiv retning og det har vært som å finne seg selv, det er nesten som ett nederlag fordi jeg har lagt så mye arbeid i dette, men ett sted går grensen og her er den for meg. ❤️

 


Jeg merker allerede at jeg er mer uthvilt når jeg våkner, jeg drømmer koselige drømmer og innimellom nyter jeg faktisk å sove!😳 før elsket jeg å slumre i senga, ligge ekstra lenge og smått om sen går jeg tilbake til å ikke se senga som ett totur-kammer.

 

I går var vi ute på leiting etter bil igjen, SELV det å lete etter bil ble uinteressant for meg! 😳 denne spenningen i magen over tanken på at lånet står klart og venter på oss og det eneste vi trenger å gjøre er å finne drømme-bilen, når gleden over det også ble borte så innså jeg at jeg måtte ta grep og jeg er glad for at jeg oppdaget det før det var for seint denne gangen også. I går kjente jeg sommerfuglene i magen for første gang! gleden var tilbake, ikke for fullt men den var tilstede og akkurat nå tar jeg alt jeg kan få, av glede.❤️

Å lytte til sin egen magefølelse blir budskapet i dette innlegget, viktigheten av å faktisk høre når varsellampene skriker imot deg, å faktisk ta deg tid til å kjenne etter når noe er galt. Vi har en tendens til å bare kjøre på! tenke at alt er fint og flott og at så lenge man fungerer og klarer å få gjort det en må så er det greit, husk at den eneste som virkelig vil deg ditt eget beste er deg selv.

 

In the end så har du faktisk bare ett eneste menneske du kan stole på, så lytt til deg selv. Magefølelsen har som regel rett, du er viktig og selv om du ikke betyr noe for hele verden så er du hele verden for noen. ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Så bra at du nå drømmer fine drømmer. Håper det fortsetter sånn, da vet du at du har gjort det rette. Da er det å finne drømmebilen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg