Uten dere, ingen meg.

Første dagen på lenge jeg ikke har sovet meg igjennom mesteparten, det må nå være noe positivt med det? det er også første dag på lenge jeg ikke har følt for og eksplodere konstant og dette trykket er borte, jeg har rett og slett gått av meg raseriet jeg har følt på og klarer og forstå andres situasjoner bedre. 

Når man føler seg nedprioritert misforstått og aleine så går det ikke lang tid før det smeller og jeg akter ikke og leve under slike omstendigheter lenger. Jeg har glemt mine egne grenser fordi jeg har prøvd og være der for andre. 

I dag føler jeg at jeg har klamret meg fast i disse tingene som ellers gjør meg glad og jeg har virkelig gått inn for og endre denne trenden i dårlige dager. Det eneste jeg kan gjøre i slike situasjoner er og finne de små positive tingene, disse som gjør det hele verdt det fordi jeg vet at i enden der så er løsningen. Jeg vet hvor godt vi har det sammen når vi er friske begge to, jeg vet vi er verdt og kjempe for og jeg ser at jeg har gått tom for krefter.

Vi er ett par som bekjemper oddsene som er imot oss og vi klarer oss veldig fint sammen, foruten når man kutter pillene sine som gjør en frisk 🙂 Jeg har rett og slett tatt meg selv i å bli bitter og sint isteden for og være forståelsesfull og fokusere på meg selv. Jeg har sagt det før og jeg sier det gjerne igjen! jeg er en elendig pårørende! 

Nå krysser jeg alt jeg har for at morgendagen gir noen lysglimt som vi kan holde fast i! jeg kjenner at vi trenger det nå.

Tusen tusen takk for støtten, alle meldinger og styrken dere gir meg! uten dere ingen meg. 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Kjære deg. Du skal være din egen pårørende nå,du har ansvar for ditt liv ikke andres.Vi kvinner vil gjerne at hele verden har det greit,men vi klarer ikke det.Kan vi klare oss selv er det mer enn nok.Når vi har det bra,kan vi konsentrere oss om andre.TENK PÅ FLYVERTINNENE,du skal først ha oksygen så sidemannen.
      Heier på deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg