Ukas høydepunkt!

Det er lett og glemme det viktigste for meg når jeg har mange andre ting på gang, men når alt kommer til alt startet det hele med disse onsdagene og Måløy etterverngruppe! jeg var så heldig og få starte en selvhjelpsgruppe her i Måløy og det har vært en suksess! i både med og motgang har gruppa hevd sin rett og ingen korona har ført til lite antall mennesker der og det har gått veldig bra!

På hver onsdag går jeg igjennom uka som har gått mentalt, jeg sorterer og tar med meg både positive og negative ting ifra uken som har gått i gruppen, en trygg plass der jeg kan dele mine innerste tanker, søke støtte og motivasjon og legge en plan videre for uka som kommer! jeg føler at gruppa faktisk er det viktigste for meg når det kommer til rusfriheten min, det er den trygge basen min og stedet jeg søker når jeg trenger det, jeg har alltid noen og ringe om det er kriser på gang og jeg vet jeg har mange i ryggen når jeg behøver det. Jeg anbefaler grupper til alle uansett problemstilling. 

Jeg skriver lite om dette på bloggen, da det er viktig for meg og skille mellom blogg og gruppa, jeg deler når jeg skal dit og ikke noe mer, dette er min pause i hverdagen og den ønsker jeg og skjerme for alt det er verdt. 

Nå gleder jeg meg til og ta fatt på gruppemøte, bearbeide det som har skjedd og se fremover imot en spennende fremtid! 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg