Tyyyypisk onsdag ettermiddag!

 

 

 

 

Dette er en klassisk onsdag ettermiddag kjære lesere 😂❤️ Min kjære kommer hjem og hopper rett i dusjen, vi handler i full fart og kaster i oss maten som vi ikke har laga selv 😂 onsdager er dagen der alt må gå kjapt for vi har ett viktig møte og holde! ❤️

Bilen er stappfull med saker jeg har fått til og gi videre til mennesker som trenger det ❤️ Litt kaos i dag regnet jeg bare med 😂 jeg har planlagt og få gjort alt jeg ikke har fått gjort en stund så da er det bein og armer høyt og lavt.

Nu setter vi igang møtet ❤️ Sjelefreden jeg føler i dette lokalet er magi! Jeg er så glad for at vi skal ha bryllups-festen her ❤️ Hjemme venter en kjøkkenbenk med varer som fortsatt står ute men det er ikke viktig akkurat nå ❤️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg