Trist som faen

Da er Torsdagen snart over og vi går inni Fredag atter igjen. Jeg føler det er Fredag hele uka, og får sjokk hver eneste gang over hvor fort ukene går! Man rekker ikke å følge med før uka er slutt og helgen står for tur igjen! Jeg trodde det ville bli anderledes nå når ting går fremover og en får litt mer å gjøre, men jeg føler det bare går enda fortere.. heeelt vanvittig!

Vi har hatt litt besøk i kveld og bare sittet og sett tv i hele kveld. Ex on the beach av alle ting i verden snurrer på tv-en. Det er rart hvordan reality fester seg og er avhengighetsdannendene. Man kan liksom ikke bare se en episode, og det er så tanketomt at det er greit å ha i bakgrunnen. Man lærer ikke stort av det, det er iallefall sikkert! 🙂

Jeg har det ikke bra i dag heller og jeg føler meg egentlig på gråten hele tiden, det er liksom alltid noe som ødelegger dagen, enten smerter eller tankekjør og det er trist å ha det slik. Jeg ønsker å være en positiv person, men er ikke helt der akkurat nå for tiden, men regner med dette bare er en dårlig uke isteden for en dårlig dag 🙂 greit å bli ferdige med dem alle i samme slengen. Jeg finnes iallefall ikke lykkelig for tiden, og det er langt mellom de øyeblikkene jeg føler ekte glede. Jeg kunne ofte ønsket at man bare kunne tatt en tablett, så ville alt bli helt bra men det sitter mer i hodet og det er ingen enkle løsninger på mysteriet meg :)!

Jeg blir så irritert over å ikke få delt bloggen, og jeg må bare ta avstand til akkurat dette agget da det ikke fører til noe som helst godt. Denne bloggen har hjulpet meg så sinnsykt i livet mitt, og med arbeidet med meg selv i denne prosessen, og på samme tid kan jeg nå ut til dem som trenger akkurat å lese dette. Hadde ikke denne bloggen vært så terapeutisk for meg selv, så hadde jeg sluttet å blogge for lenge siden da problemene begynte å komme 🙂 motivasjonen min kan ikke lenger være lesertall for dem synker så fort jeg ikke får delt den på facebook, så å se på disse tallene tar bare bort veldig mye av gleden. Motivasjonen min får være tømming og at jeg kansje når ut til noen som setter pris på denne bloggen her <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg