Tilstandsrapport!

I dag har jeg rett og slett ikke hatt kapasitet til noe annet en jobb og skole så bloggen har utgått og livet har gått inn!😁

 

Jeg skrev ut det jeg har skrevet på eksamen og oppdaget til min forbauselse at jeg faktisk har skrevet hele åtte sider, og jeg har så vidt startet!😳 her må vi hente motivasjon i alt!❤️

 

Denne uka har starta seigt!😬 det er som om kroppen og hodet ikke er helt påslått og jeg skylder det hele på at høsten har gjort innmarsj og at mørketida aldri har vært noen favoritt. Jeg blir helt ekstremt påvirket av vær og vind!🤭

 

I kveld skal vi bare hente oss inn igjen, det er ikke særlig med liv i oss på arbeidsdager! 😂 vi ligger som regel som noen slakt på sofaen til vi legger oss og jeg klarer ikke å fatte dem som klarer å gjøre masse også etter arbeidstid, overmennesker!🤭

 

I morgen venter undervisning og veiledning, noen timer jeg må bruke effektivt for og piffe opp denne skolelysten min! Det venter også en suprise i morgen som vi gleder oss masse til!🥳❤️

 

Ha en superduper kveld 🌹

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg