Takk for meg!

Herrelighet for en helmax dag vi hadde i går!

 

Og magemusklene er like vonde som jeg trodde dem ville bli på forhånd 🤭 jeg kunne vært her en uke! ❤️

 

 Ett ekte påfyll har dette vært, jeg håper jeg tar med meg dette i uka som kommer for nå er det rett tilbake til fullt kjør og ei stappfull uke.

Alle skulle hatt en slik familie som jeg har, alle fortjener og kjenne på og være en del av noe, ha en plass der man bare kan være seg selv!

Takk for meg Florø ❤️

Ikke fred og få! 🤭

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg