Sunday funday!

Reklame | Ellos.no

annonseinnlegg

Jeg har aldri vært noen stor fan av Søndager, men etter jeg slutta å bruke helgene til rus, så har jeg blitt mer og mer glad i denne dagen. Det er siste dagen av uka, og siste dagen før man starter på en hel ny fersk uke som man kan fylle opp som man vil med avtaler og aktiviteter, og nå i dvalen er uka helt uten ting jeg må gjøre, eller steder jeg må være til avtalte tider. Det føles greit slik for en periode, for nå har vi begynt å bli vant med at ting går tregere og latskapen har som sagt tatt over oss fullstendig. Det er merkelig hvor fort man tilpasser seg, for det er bare snakk om noen få uker så er dette vanlig og overhode ikke merkelig lenger. Alle dager i uka er som Søndager og det er i overflod med fritid og vi kan styre oss som vi vil uten begrensninger med jobb og avtaler.

Denne uka som kommer er litt spesiell i forhold til alle de andre, fordi noen kontorer starter opp igjen! Og jeg skal til legen. Min kjære skal kansje tilbake til jobb denne uka også, og det virker som ting går litt fremover! Det blir merkelig når alt starter opp igjen, og det er en spennende tid vi går imøte, men jeg ser frem til å få frem flere saker og få fortgang på ulike situasjoner 🙂 nå har vi vært i stillstand så lenge, så det er langt ifra sikkert at kroppene og hodene våres er klar for denne hverdagen som kommer tilbake med alt stresset og at ting går fort. Jeg håper denne corona bare skremte oss, og at det ikke blir noe mer, for jeg ønsker meg sårt frem og opp og jeg savner gruppa mi <3

Humøret er bra, og kroppen er tålig ok, men jeg gleder meg masse til å få mer resultater med legen i morgen, for jeg føler det er noe som ikke stemmer inni meg. I gårkveld ble jeg plutselig svimmel igjen og jeg er konstant trøtt og sliten, så jeg krysser alt jeg har for at blodplatene mine ikke har sunket igjen! Da tror jeg at jeg mister vettet mitt, rett og slett. Jeg håper at formen kommer seg og at jeg kan starte å være litt mer aktiv i hverdagen, og på slike dager som dette savner jeg fjellturer og naturopplevelser, men jeg kan ikke satse så høyt, jeg har tross alt knekt ryggen i to og må tilpasse meg deretter. Jeg er ikke vant med å bli begrenset på grunn av min egen kropp, og det er en indre kamp jeg må slite med i lang tid fremover.

Enn så lenge nyter jeg denne Søndagen her sammen med de menneskene som betyr mest i verden for meg, foruten barna mine <3 livet smiler, og jeg er så heldig!

adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg