Sunday funday? Oh NoNoNo

God dag kjære lesere!

Også søndager har endret seg etter at jeg startet i jobb igjen! alle dager i uka har endret seg og prioriteringslisten er ikke til og kjenne igjen, huset blir ikke hovedfokuset mitt lenger og det merkes. Søndager er ikke lenger en fridag og alt som før ble gjort igjennom uka må gjøres på akkurat denne dagen og det hele handler om samarbeid, streiker den ene henger masse jobb igjen som vi tar med oss igjennom uka, så for og slippe irritasjonsmomenter må vi bare ta ett skikkelig tak på søndagene. 

 

Egentlig burde vi gått oss en lang tur sammen, vi skulle ha funnet på noe ekstra bare meg og han, men det koster og ha en husholdning sammen og vi gjør disse tingene til en greie oss imellom. 

 

 

 

Nå gleder jeg meg til og ta fatt på en ny arbeidsuke! jeg gleder meg til og gå på jobb og innser hvor heldig jeg er! ikke alle gleder seg til å gå på arbeidet sitt, så jeg er privilegert som får lære så mye nytt, være sammen med andre og sosialisere meg og utføre en jobb som jeg elsker! 

Livet er virkelig forunderlig, jeg som hadde gitt opp for så og snu så til de grader og faktisk bli glad i livet igjen, jeg trenger ingen rus når jeg har så mange viktige ting jeg ønsker og oppnå og i tillegg er jeg sammen med min partner in crime og min beste venn! 

 

Livet kunne liksom ikke blitt bedre, sett bort fra alle plager og ulykker som skjer! ingenting kan ta bort takknemligheten min for og bare få lov og leve.

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg