Sunday funday!

                          Det er søndag folkens!

Jeg hadde søndagsfølelsen i hele går og merker at jeg blir litt dagsfjern av disse helligdagene og at min kjære er sykmeldt og går her hjemme, disse tingene som skiller helg og hverdag er borte og det er vanskelig og følge med. Den største forskjellen her i heimen er at stemningen er lettere og det går fremover med min kjære som har slitt i noen uker nå, jeg merker hva det gjør med kroppen! jeg føler meg lettere og positiviteten er tilbake! endelig får vi gjort noe, og som dere ser på innleggene de siste dagene har vi tatt ett krafttak her hjemme sammen. 

Uken som ligger foran oss føles lettere på en måte, jeg er ikke engstelig for og ta tak i den som de ukene som ligger bak oss, vi har fått nytt giv og troen tilbake og det gjør hverdagen bare enklere! i morgen skal vi kaste iallefall 50 sekker som står nede på bosset, vi skal kjøpe flere kasser til sortering og gjøre ting lettere her i huset, vi skal rett og slett gjøre det umulig og rote til igjen i god tro vel og merke. 

Slik det ser ut nå har jeg to turer til Førde og gruppa som alltid og jeg tenker og ta tak i ting som ligger i bakgrunnen og irriterer meg, slikt papirarbeid som jeg skyr som pesten men som må gjøres nå når jeg har så mange roller og sjonglere på, jeg må tak i disse tingene jeg ikke har lyst til og føler meg klar nå. 

Når man har vært nede en stund så er det så deilig og føle at man er tilbake! det kribler i kroppen og man ser disse fine tingene rundt seg igjen, man vet at man har klart å kjempe en stor kamp og føler seg mektig! 

Jeg kunne ønske jeg kunne si at om man blir rusfri så blir alt bra, problemene bare forandrer seg  men det er heller ingen som har sagt at livet skal være enkelt, jeg nyter hver eneste dag der jeg kan ha det OK, og lader opp til de kampene som måtte komme fordi jeg vet dem kommer.

Jeg ønsker dere en fantastisk søndag alle sammen, og ikke nøl med og kontakte meg <3

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Så koselig å lese at dere får det stadig bedre sammen igjen og at samboeren din blir stadig bedre også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg