Store forandringer både i livet og i hjemmet!

Dette er første dagen min hjemme siden fredag og det har gått i ett! jeg har holdt foredrag for første gang om mitt eget liv foran ett publikum! nervene har vært tynnslitte og alt annet har måttet vente, til nå! 

Innlegget om foredraget finner du her: https://monicavederhus.blogg.no/den-beste-dagen-i-mitt-liv.html

 

Denne kroken våres blir bare bedre og bedre, men snart må hjemmekontoret mitt bøte med plassen!

Etter hvert som vi lager til hjemmet våres dukker det opp ting som bare forbedrer det! hvem hadde vel trodd at ett speil ville føre til så store forandringer? stua føles faktisk større bare ved dette enorme speilet. Det er det største speilet jeg har hatt og det har blitt en del av stua allerede. Jeg elsker det! 

Speilet gjør faktisk slik at stuen føles større!

Kontorkroken jeg laga meg må snart bøte med plassen for jeg har nemlig ønsket med akvariet med møbel under til bursdag og jul i år! vi hadde jo ett akvariet med over 30 fisk som mamma klarte og ta knekken på når vi var på ferie, og min kjære klarte og knuse akvariet da vi skulle vaske det. Savnet har blitt større og større, og når man først har blitt vant med å ha ett slikt i stua så blir det en hobby og en avhengighet, jeg gleder meg til og få dette i hus! 

Innlegget om hjemmekontoret:

https://monicavederhus.blogg.no/skrudd-sammen-mitt-eget-hjemmekontor.html

 

Vi fikk tak i ett skap til alt vi ikke får plass til på klesrommet våres, og min kjære mente vi måtte ha tv på soverommet, for meg er ikke tv viktig der men han fant en løsning som fungerte for oss begge. Smart og kreativ mann!

 

Vi tok speilet vi hadde i gangen som rakk helt til gulvet og plasserte på soverommet og trenger nå ett lengre speil, jeg er på utkikk etter ett som passer her.

Jeg kjenner at jeg er  bitt av basillen og finner så masse inspirasjon! aldri hadde jeg trodd at slike ting ville interessere meg og fange meg på denne måten. Jeg er hjemme på heltid og venter på ryggoperasjon, det er ikke mange fysiske ting jeg klarer men akkurat dette får jeg til! 

Det har vært en reise det her! både i hjemmet og i livet ellers og jeg gleder meg bare til fortsettelsen og til og vise dere både fremgang og forandringen som skjer her hjemme. Nå har vi en pause i oppussingen men det betyr ikke at det ikke skjer ting her av den grunn. 

Fortsatt åpen ærlig og rusfri på 651 dagen! 

Laga til trappen med dekor som står til våres stil!

 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

12 kommentarer

Siste innlegg