Skrudd sammen mitt eget hjemmekontor!

I kveld har jeg hatt selvhjelpsgruppe og skrudd sammen mitt helt eget hjemmekontor! jeg har før laget ett slikt på kjøkkenet men det er både lite praktisk og det er vondt og sitte der siden benken er altfor høy, så i dag fant jeg ett lite skrivebord som passer helt perfekt med den lille plassen vi har i stuen. Jeg har falt helt pladask og har helt vondt i hendene etter skruingen, vi har satt forholdet på prøve igjen for det er ikke første gangen vi driver med flatpakkede møbler! ❤️❤️❤️

Er det lov og si at jeg er veldig fornøgd med både min egen stil og arbeidsevne? for det er det jeg føler er på sin plass i kveld.🌹😁

Dette kontoret mitt passer perfekt inn i stuen og siden vi har så liten plass ønsket jeg ett skrivebord som ikke tok store plassen, dette kan jeg også bruke som vanlig bord når jeg ikke sitter og arbeider med noe, her kommer jeg til og bruke mye tid fremover! ❤️❤️❤️

Her er linken til innlegget da jeg laget meg hjemmekontor på kjøkkenet, dette blir nå vanlig benk og kjøkkenområde!

 https://monicavederhus.blogg.no/lager-mitt-eget-lille-hjemmekontor.html

 

Hva syns dere?

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg